zondag 5 februari 2012

Mexx clutch


Een paar weken geleden heb ik van mijn vriend een nieuwe portemonnee gehad en ik ben er echt onwijs blij mee, hij is handig in gebruik en erg mooi. Lees verder voor mijn uitgebreide review.


Het is een mooie grote en alles past erin. Genoeg vakjes voor pasjes die je makkelijk kan pakken door de drukker achterop de portemonnee los te maken. Er is maar liefst plaats voor 11 pasjes. Ook kan je er een leuke foto in doen bijvoorbeeld van je vriend, zoals ik heb gedaan. Verder is er aan de linkerkant over de gehele breedte nog een vakje waar je bijvoorbeeld een boodschappenlijstje in kan doen.


 Als je de clutch opent heeft het een eenvoudige en overzichtelijke indeling. Er zijn 2 vakjes voor briefgeld en bonnetjes. Verder zit er in het midden een vakje voor losgeld die je eenvoudig af kan sluiten met een rits. Erg makkelijk aangezien mijn losgeld altijd door heel mijn portemonnee heen ging. De portemonnee zelf heeft een mooie grijs/bruine taupe kleur (In het echt is het wel een iets donkerder dan op de foto) De portemonnee heeft een afmeting van 19x10. Het is geen echt leer maar het voelt wel heel soepel aan.
Wat een heel klein minpuntje is dat bij veel gebruik het sluitinkje aan de voorkant iets beschadigd maar dat is ook logisch want zo doe je hem immers dicht. Aan de buitenkant van de portemonnee is daar niets van te zien.

Ik gebruik deze portemonnee inmiddels zo'n 5/6 weken en ik vind het een erg fijne portemonnee. Door de indeling is hij erg makkelijk ik gebruik. Hij blijft erg netjes en ik heb er niets op aan te merken. Dus als je op zoek bent naar een mooie chique portemonnee die niet al teveel kost zou ik deze zeker aanraden!


Deze portemonnee is van Mexx & verkrijgbaar in de webshop van de V&D voor €29.95


~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!