maandag 6 februari 2012

Andrélon verassend volume duo mist


Mijn haar is de laatste tijd futloos, snel statisch en hang 9 v.d. 10 keer vooral recht naar beneden. Geen volume dus. Vaak als dit weer het geval was ging ik als een gek tekeer met de bussen mousse & haarlak. Dit werkte super en mijn haar bleef zitten zoals ik dat wilde, namelijk met veel volume. Ik was er blij mee maar nadat mijn moeder de reclame zag van de nieuwe Andrélon stylingsproducten besloot ze voor mij de Andrélon verrasend volume duo mist mee te nemen. Ik was erg benieuwd naar dit leuke nieuwe product. Zou het echt zo goed werken als wordt beweerd?


Die avond moest ik mijn haren wassen en heb het gelijk uitgetest. Ik spoot wat product, zoals achterop stond, wat product in handdoekdroog haar. Hmm wat ruikt dit product lekker, echt zo'n 'kapper' geurtje. In eerste instantie kwam er volume in mijn haar. Ik had dus niets te klagen en het product zorgde voor volume, niet helemaal wat ik voor ogen had maar het kon ermee door. Maar toen ik een half uurtje later in de spiegel keek was ik toch wel teleurgesteld. Mijn haar vol volume was ingezakt en hing weer zo recht naar beneden als voordat ik het product gebruikte. Ik merkte ook dat mijn haar de volgende dag al vet was, iets waar ik normaal nooit last van heb. Ik was dus niet bepaald fan van dit product en stopte het ver weg in mijn kast. Een weekje later kwam ik de volume duo mist weer tegen en besloot nog een poging te wagen. Misschien had ik het wel verkeerd gebruikt? Vol goede moed ging ik weer aan de slag met het product. Maar ook deze keer gebeurde er precies hetzelfde als bij de vorige keer: mijn haar werd heel snel vet en de volume was binnen een half uur weer weg.

Voor mij is dit dus echt geen aanrader. Misschien is mijn haar te lang voor dit product? Mijn haar komt ongeveer tot halverwege mijn borst. Ik had er in ieder geval meer van verwacht. Jammer maar dit product stop ik dus weer ver weg in mijn kast.

Deze Andrélon verrassend volume duo mist is wederom verkrijgbaar bij de drogisterij voor €4.28

Hebben jullie ervaring met dit product?

~liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!