woensdag 29 februari 2012

The shoes of: Emily VanCamp


Vandaag weer een nieuwe The shoes of. Ik heb ervoor gekozen om vandaag een paar schoenen te laten zien en niet een hele kast. Ik kwam deze schoenen tegen en was er gelijk helemaal verliefd op. Ze werden door Emily VanCamp gedragen naar de Vanity Fair Oscar party.


Ik vind dit echt een hele mooi elegante schoen. Alleen jammer dat de hak zo hoog is want ik zou er niet op kunnen lopen. Maar wauw wat een prachtige schoen. Deze schoen is ontworpen door Brian Atwood. Het mooie aan deze schoen vind ik de zwarte stiksels en de openingen in de schoen. De schoenkleur zelf is erg onopvallend en rustig gelaten maar door die stiksels en de glimmende hak ziet het er erg mooi en luxe uit. Als ik het geld ervoor had, zou ik deze schoen echt heel graag aan mijn collectie toevoegen. Maar ik vrees dat dit paar voor mij onbetaalbaar is.

Wat vinden jullie van deze schoen? Zou je hem in je kast willen hebben staan?


~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!