vrijdag 3 februari 2012

winter must-haves

Verkleumd van kou lekker met een beker warme chocomel met slagroom op de bank. Na zo'n barre toch door de sneeuw (al hoef ik maar 6 minuten vanaf school naar huis te fietsen) is dat toch een lekkere beloning.  Wie had nog gedacht dat het zo onwijs koud zou worden en we (bijna) kunnen schaatsen? En dat er nu een pak met sneeuw buiten op ons ligt te wachten? Inmiddels zijn mijn dakramen al dicht gesneeuwd en is het best wel donker op mijn kamer. Maar door die kou krijg ik wel een onwijs koude en droge huid. Daarom hier een aantal winter must-haves op een rijtje:




Als eerste natuurlijk vaseline, ik heb zelf erg snel last van droge lippen & van die lelijke velletjes. Deze lip therapy van Vaseline met aloë Vera werkt voor mij het beste. Binnen no-time heb ik weer zachte lippen. Deze kost €1.99 & is verkrijgbaar bij de drogisterij.

lees verder om nog meer onmisbare winterproducten te zien.





Als 2e lipproduct ben ik helemaal fan van de Labello Pearly Shine. Deze ruikt erg lekker zoet en geeft een mooie glans af. Dit is zo'n product waarmee ik kan blijven smeren. Ik moet toegeven dat hij wel minder goed werkt als die van Vaseline, maar is wel een stuk hygiënischer. 
Hoeveel deze kost weet ik niet meer maar het zal niet meer zijn dan en paar euro.


Ook een goede dagcrème is erg belangrijk. Door dit koude weer droogt je huid erg snel uit. Het liefst gebruik ik in deze periode een goede hydraterende crème. Deze van Nivea bevalt mij zelf erg goed. Na gebruik is mijn huid een stuk minder droog en voelt weer lekker zacht aan.
Deze kost €8.99 en is ook weer verkrijgbaar bij een drogisterij bij jouw in de buurt.


Ook handschoenen zijn nodig, ben van de week  een dag naar school gefietst zonder handschoenen. Maar dat beviel niet echt. Toevallig zijn mijn handschoenen vanmorgen kapot gegaan. Maar deze vind ik echt onwijs gaaf.
Deze zijn momenteel afgeprijsd van €59.95 naar €29.90 en zijn te koop in de Webshop van Esprit. (www.esprit.nl)



Dit zijn voor mij de belangrijkste must-haves voor het overleven van deze winter. Ben ik iets belangrijks vergeten? Laat het achter in de reactie. Ik vind het zelf erg leuk om te schaatsen. Ga jij naar buiten met dit weer? Of blijf je liever binnen lekker warm bij de openhaard?



Liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!