dinsdag 31 januari 2012

MAC opulash optimum black



Hebben jullie ook wel eens dat je een mascara maanden gebruikt heel tevreden over bent en opeens niet meer fijn vindt? Een maand geleden had ik zo'n moment. Mijn wimpers werkten niet mee en kwamen er naar mijn mening niet mooi meer uit te zien met mijn mascara. (volume million lashes van l'oréal paris) Ik had dus weer een goed excuus om een nieuwe mascara te kopen. Maar dan komt het moeilijkste, welke mascara moet je kiezen want er zijn zoveel verschillende merken en soorten. Bij mij moet het altijd een mascara zijn die niet waterproof is. Dat is naar mijn mening een stuk beter voor mijn wimpers en makkelijker om eraf te halen. Toevallig was een vriendin van mij toen in Amsterdam om te winkelen en ik kwam tot de conclusie dat ik graag een keer een mascara van MAC wilde proberen. Ik had nog geen MAC producten maar dit kwam omdat er geen bij ons in de buurt zit. Ik heb haar gelijk gebeld en gevraagd of zij een mascara mee wilde nemen. En dan heeft ze gedaan. Het is de MAC opulash black geworden. 

Het viel me wel gelijk op dat de mascara echt groot is. (vanaf de zijkant van je hand helemaal tot het puntje van je pink). De verpakking ziet er erg mooi en luxe uit. Op het plaatje is het niet goed zichtbaar maar de verpakking is een beetje donkergrijs de dop nog iets donkerder tegen het zwarte aan. Het borsteltje is ook groot vergeleken met mijn andere mascara, namelijk net zo groot als mijn oog. Voor de rest zit er een aparte geur aan de mascara maar absoluut geen onaangename. 

Maar genoeg over de verpakking, het gaat uiteindelijk om de inhoud.
Ik gebruik de mascara nu een maand en ik moet zeggen dat ik niet weet wat ik er van moet vinden. Deze mascara vind ik erg fijn maar wel over een andere heen. Ik gebruik zelf de lash architect 4d black lacquer mascara eronder. Die zorgt ervoor dat mijn wimpers langer worden en vooral goed gespreid. Als ik dan die van MAC eroverheen aanbreng worden mijn wimpers mooi zwart en iets verlengd. Je moet wel oppassen met deze mascara want voor je het weet heb je enorme spinnenpoten en gaan al je wimpers aan elkaar plakken. Dat is wel een nadeel je moet eerst goed met de mascara 'om leren gaan'. Ook worden je wimpers best hard alleen voor mij is dat geen probleem. 

Al met al vind ik deze mascara fijn, maar hij is geen must in je beautystash. Hij maakt je wimpers mooi zwart  maar pas op voor spinnenpoten. Hij blijft de hele dag goed zitten, en zelf een avondje stappen heeft hij overleefd!



Deze mascara kost afgerond €17.- en is verkrijgbaar bij de MAC Pro Store in Amsterdam.
Wat zijn jullie ervaringen met de mascara's van MAC? En wat is een echte aanrader qua mascara? Laat het even in een reactie achter.



~liefs Sandra


1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!