donderdag 9 februari 2012

Celebs without make-up?


Zelf ga ik zonder make-up nooit de deur uit, zelfs niet om even gauw boodschappen te doen. Waar ik ook naartoe ga, ik moet altijd eerst make-up op doen. Dat duurt bij mij niet zo lang (zo'n 5-10 minuutjes als het snel moet) Maar zonder make-up de deur uit? No way! Thuis loop ik soms wel zonder make-up door het huis rond, maar als ik weet dat er iemand naar ons toe komt of mijn vriend langs komt, gelijk eerst make-uppen. Nu ik dit zo typ bedenk ik me wel dat ik erg panisch ben qua make-up. Waarom? Ik heb geen flauw idee, misschien omdat ik me niet fijn voel zonder make-up en erg ongemakkelijk. Dit is ook de reden waarom mijn vriend (met wie ik al bijna een jaar heb) mijn nooit echt 'helemaal' zonder make-up heeft gezien.

Maar nu genoeg over mij. Een paar dagen geleden kwam ik op de website van http://www.foxnews.com (daarvandaan heb ik ook alle foto's) En dat is een website waarop foto's staan van celebs met en zonder make-up. Zelf vind ik dit erg leuk om te zien. Sommige zien er echt nog mooi uit zonder make-up & is het verschil niet zo groot. Maar sommige herken je bijna niet. Het leek me leuk om dit met jullie te delen, dus hier een aantal foto's. 



Als 1e Kim Cardashian.













Dit vind ik nog best meevallen. Haar ogen zijn alleen een stuk minder zwart, wat logisch is mar voor de rest heeft ze zover we kunnen zien wel een mooie huid.

Wil je nog meer celebs zien zonder make-up? lees dan verder





Pamela Anderson


















Hier zie je wel echt duidelijk verschil vind ik. Op de rechter foto ziet haar huid er een stuk beter uit en op de linker foto lijkt ze opeens een stuk ouder doordat ze geen make-up draagt.


Julia Roberts


Dit is wel echt een groot verschil. Op de ene foto een mooie verzorgde zakenvrouw en op de andere foto best wel vettig haar & haar gezicht toont echt geen emotie. Deze 2 foto's had ik niet zomaar aan elkaar gelinkt. 


Jessica Simpson



In eerste instantie dacht ik: Wat een verschil zeg. Maar toen ik beter keek viel het echt wel mee. Ik denk dat die oorbellen op de linker foto het een stuk erger maakt. Ik hou er persoonlijk niet van, maar ieder zijn eigen smaak.


Kate Hudson


Dit vind ik ook echt een groot verschil. Ik moest echt even een paar keer goed kijken voordat ik door had dat dit toch echt dezelfde persoon is. 


Gaan jullie wel eens zonder make-up naar buiten?




~liefs Sandra










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!