woensdag 8 februari 2012

Pantoffels Albert Heijn


Vandaag kwam ik verkleumd thuis van school & had m'n moeder een cadeautje voor me. Namelijk deze onwijs leuke sloffen. (sorry voor het kleine plaatje) Deze sloffen zijn grijs/groen/bruinachtig en lijken best veel op de lage Uggs. Persoonlijk vind ik die bij mij niet staan. Deze vind ik wel leuk maar alsnog niet super leuk staan, maar daar zijn het immers pantoffels voor haha. Aan de zijkant zit klittenband al is dat best onnodig aangezien ik er zo in kan. Misschien voor mensen met brede voeten?  Ze zitten echt heerlijk, zijn zacht en lekker warm. Je moet er niet vanuit gaan dat deze pantoffels jaren mee gaan maar daar is de prijs ook niet naar. Ik koop altijd goedkope leuke warme pantoffels en na de winter gooi ik ze weg & koop ik weer nieuwe =] Deze sloffen zijn perfect voor koukleumen net zoals ik. Ik zou ze ook zeker aanraden en voor die prijs kan je ze toch niet laten liggen?


Deze pantoffels zijn tijdelijk te koop bij de Albert Heijn voor  €8,99.

~liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!