dinsdag 3 april 2012

Catrice Kohl Kajal 2 dezelfde of toch niet?


Een paar dagen geleden heb ik een artikel (klik) geschreven over een Catrice oogpotlood dat ik opnieuw gekocht had omdat ik er zo tevreden over was. Ik was dus weer blij dat ik een back-up had. Wel was ik nieuwsgierig of de producten exact hetzelfde waren.Maar wat bleek, toen ik van beide potloden een swatch maakte op mijn hand waren het twee verschillende kleuren. Dus ik dacht: Misschien heb ik de verkeerde gekocht? Maar nee het waren precies dezelfde potloden. De bovenste swatch is van het oude Take The Greyhood en de onderste van het nieuwe potlood.
Zoals je kunt zien zijn de kleuren wel degelijk verschillend. Het eerste potlood is meer een grijs potlood en de onderste lijkt toch echt meer op een bruin potlood. Persoonlijk vind ik het niet zo erg omdat ik beide kleurtjes mooi vind. Maar ik vond het toch best wel apart, als je twee dezelfde producten koopt hoor je er toch vanuit te gaan dat het ook dezelfde kleuren zijn?



Voor de mensen die mijn blog niet volgen: Mijn foto's zijn niet van goede kwaliteit ik weet het. Mijn goede camera is kapot gegaan en moet het even doen met mijn oude camera. Ik ben ook maar een arme scholier die niet zo 1,2,3 een paar honderd euro over heeft voor een nieuwe camera. Dus mijn excuses hiervoor.



Ik ben erg benieuwd of meer mensen dit opgevallen is met producten dus laat even een reactie achter =)


~Liefs Sandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!