woensdag 4 april 2012

TAG: Let’s get very personal



Vandaag heb ik voor jullie weer een nieuwe Tag. Waarschijnlijk hebben jullie hem al bij veel bloggers gezien. Ik heb hem ook beantwoord dus veel leesplezier =)


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ben benieuwd, kom maar op =)


Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dit was afgelopen zondag.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Om eerlijk te zijn heb ik best wel zin in een frikandel speciaal. Maar hiervoor kan je me uit bed halen dus als je me goed kent had je dit geweten hihi.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Dat zou m’n vriend zijn, maar gelukkig voor mij komt hij vanavond ook.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Hmm. Dat is nog best wel lastig, ik zou dan toch voor geen kinderen kiezen. Tien dat zou ik echt niet aankunnen. Natuurlijk wil ik later kinderen maar dan 2 of maximaal 3

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Drive by van Train. Wat een lekker nummer is dat zeg!

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Het is eigenlijk net hoe je het bekijkt. Hij staat tegen 1 muur aan en nog 10 cm tegen een stukje. Dus ja =)

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik eigenlijk nog genoeg huiswerk te leren heb maar toch veel leukere dingen kan bedenken.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik denk het wel al vind ik dat wel moeilijk om te zeggen. Ik merk wel dat sinds ik een vriendje heb het toch allemaal even anders is.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
M’n vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik ga trillen krijg het ijskoud en heb buikpijn.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja eigenlijk wel, iedereen heeft wel iets leuks. Al heb ik wel echt een hekel aan mensen die zich beter voelen dan de rest.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee maar ik denk dat niemand dat heeft.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Nee.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja en dat was toch wel heel erg fijn om te horen. Dit was ongeveer een jaar geleden en ik zat toen best wel in de put.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, ik denk het wel. Ik ben nogal een flapuit en zeg vaak wat ik denk op de verkeerde momenten.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, maar ik ben eigenlijk geen typ die alles wat ik denk of zeg aan iemand vertel. Dus ik heb eigenlijk niemand die ik alles vertel.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, omdat het niet goed voor zijn gezondheid is en omdat ik van dichtbij alle gevolgen heb meegemaakt dat roken kan hebben.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, ik ben niet helderziend of zoiets dus ik kan dat niet zo voorspellen.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
M’n huidige vriend =)

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk vooral in het hier en nu. Ik geniet van alles wat ik nu meemaak want voor je het weet is het zo voorbij.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk een uur of 8 per nacht.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Volgens mij wel, ik pas me aan en laat niet snel merken dat ik ergens geen zin in heb of liever iets anders wil doen.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee absoluut niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een flesje water op school.

Welk soort bed heb jij?
Een standaard eenpersoonsbed. Ik had liever een tweepersoonsbed gehad maar het is nou eenmaal niet zo en aangezien mijn vriend nog niet mag blijven slapen vind ik het wel prima zo.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik vind regen echt verschrikkelijk vooral als je nog naar school moet en daar helemaal verzopen aan komt. Gelukkig had ik vanmorgen geluk en was ik net voor de regenbui binnen =)

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, dat heeft iedereen denk ik wel maar ik heb er geen spijt van.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist denk ik, ik probeer altijd overal het beste van te maken en mensen op te vrolijken.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met m’n vriend toen hij mij zondagavond thuis bracht.


Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The hungergames. Dit was met een grote groep vrienden.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar dit is al een tijd geleden.


Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, want dan weet ik zeker dat ik de volgende keer niet meer alleen thuis mag blijven, ik nodig wel een paar vrienden uit voor een gezellig avondje film kijken =)

Heb je spijt van je vorige relatie?
Mijn vorige relatie duurde niet echt lang, maar het was niet echt een relatie meer een beginnend iets, maar dit heb ik al snel afgekapt want die jongen was echt niets voor mij.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Het liefst in een discotheek, ik hou wel van uitgaan. De sfeer vind ik altijd zo leuk met allemaal gezellige mensen.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, ze hebben allemaal wel wat van elkaar weg.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee zover ik weet niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Teveel? Dat is een moeilijke vraag, wat is teveel? Ik ben best wel met mijn uiterlijk bezig en ga absoluut niet zonder make-up de deur uit. Dus ik denk ik dat opzicht wel. Maar als ik moet opschieten kan ik ook best in een paar minuten mijn make-up doen.

Ben jij snel jaloers?
Nee eigenlijk niet, ik vertrouw mensen best snel.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee dit keer toevallig niet.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee, eigenlijk niet.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn broertje denk ik.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee maar ook niet echt gelukkig.

Wat doe je morgen?
Morgen ga ik eerst ‘uitslapen’ want ik moet pas het tweede beginnen. Dan naar school tot 2 uur en daarna wat gaan leren voor de testweek.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, totaal niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja maar die zie ik vanavond =)


Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Ik hou echt van suikerspinnen.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Maartje.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, best vaak. Maar dit was meestal perongeluk.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
 Ik kan het wel goed vinden met jongens maar een echt goed gesprek?  Dan ga ik liever met mijn vriendinnen praten. Maar natuurlijk heb ik mijn vriend ook nog daar vertel ik (bijna) alles tegen.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen lag ik te slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Moe.


Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Maartje.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja.

Met wie was je gisteravond?
Ik was aan het oppassen, alleen.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ik vind de jongen, de eerste keer dan. Eigenlijk gewoon omdat ik dat meestal niet durf haha.

Heb je plannen voor dit weekend?
Lekker een weekendje samen met mijn vriend, wat afspreken met vriendinnen, leren werken en dan is het weekend alweer voorbij.

Pff wat was dit een lange Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen =)


~Liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!