dinsdag 1 mei 2012

Eyes of the day


Vandaag heb ik voor jullie (mijn eerste!) Eyes of the day. Hierin wil ik mijn ooglook die ik op dit moment op heb laten zien. Ik heb nog steeds geen nieuwe camera dus ik moest improviseren met de camera van mijn webcam, vandaar dat het wat onduidelijk & niet goed te zien is.













Het is een rozige look. Ik heb ervoor gekozen om eens een keer alleen roze/paars te gebruiken. Normaal vind ik het mooi om ook nog wat bruintinten toe te voegen maar vandaag heb ik alleen een budgetproof oogschaduw trio van DA gebruikt.

















Verder heb ik het afgemaakt met de eyeliner pen van Essence.
De Lash Architect 4D mascara van L'oréal Paris & op de waterlijn Catrice Kohl Kajal Ultra Black.


Als laatste heb ik voor jullie ook nog een paar swatches:




















Wat vonden jullie van dit artikel. Zal ik dit vaker doen? Of zeggen jullie hmm (vanwege de kwaliteit) laat maar zitten?

~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!