woensdag 2 mei 2012

Review: Dove go fresh



Ongeveer een week geleden was ik weer door mijn voorraad deo heen. Toen ik in de winkel stond twijfelde ik welke deo ik mee moest nemen. Ik heb er uiteindelijk een paar gekozen, maar de rest heb ik nog niet getest dus daar verschijnt later een review over. Vandaag dus een review over de Dove fresh deo in de geur: granaatappel en citroenverbena.

Deze deo ziet er al erg leuk uit. Die roze glimmende dop inclusief dat stukje granaatappel op de verpakking zorgen ervoor dat je hem al snel uit het schap pakt. Dus over de verpakking ben ik al tevreden. Ook de geur is erg lekker. Het is een lekker zomers fruitig geurtje. Maar nu het belangrijkste: Werkt de deo? Ja absoluut! Hij zorgt ervoor dat ik bijna niet meer zweet. In combinatie met Syneo 5 (klik hier voor het artikel) vind ik het een erg fijn product. Ik zweet helemaal niet meer, deze deo laat geen witte waas achter en ook de geur is heerlijk. Ik voel me een stuk 'frisser' en hoef niet meer constant op te letter dat ik weer wat deo bij moet spuiten. Want de deo die ik hiervoor had was echt verschrikkelijk en werkte voor geen meter, ik heb hem ook gelijk weggegooid. (er komt nog een artikel over)
Ik vind deze deo dus zeker een aanrader en zou hem zeker opnieuw kopen.

Deze deo kost rond de 3 euro (sorry weet het niet precies want ben het bonnetje kwijt) en is bijna overal verkrijgbaar. Hebben jullie ervaring met deze deo, en wat vinden jullie ervan?

~Liefs Sandra

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de deo's van dove altijd zo lekker! Deze heb ik nog niet gehad, maar ook deze klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog nooit een Dove gehad, maar ben zeker van plan deze eens te gaan gebruiken. Maar Dove deo's, geven die af op zwarte kledij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ze geven helemaal niks af en dat vind ik zo fijn aan deze deo =)

      Verwijderen
  3. Ik heb deze ook hij is echt super fijn vind ik, en hij ruikt ook heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik de groene altijd, deze ook maar eens proberen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heel goed, en ziet er inderdaad ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!