woensdag 23 januari 2013

Kerstcadeautjes 2012


Kerst is inmiddels alweer bijna  maand geleden. Dit artikel is dus inderdaad best wel laat, maar ik wilde zo graag mijn cadeautjes laten zien dat ik besloten heb het artikel toch te posten. Door de tentamenweek zijn een aantal artikelen opgeschoven. Dit artikel dus ook. Benieuwd naar wat ik gekregen heb? Lees dan gauw verder.

Wij vieren thuis nooit Sinterklaas. Mijn ouders vinden het leuk om cadeautjes te geven en die een paar weken onder de kerstboom te laten liggen zodat we de pakjes wel zien liggen maar ze nog niet open mogen maken. (Gemeen hè haha) Ik had een foto gemaakt van de kerstboom met de pakjes eronder maar deze is op onverklaarbare wijze verdwenen. Voor mij was het geen verrassing meer wat ik zou krijgen, want we mochten het zelf uitzoeken. Voor niemand niet eigenlijk. Mijn vriend en ik besloten om voor mijn ouders ook een paar cadeautjes onder de kerstboom te leggen. Dat is wel zo leuk!



 Als eerste heb ik een paar groene pumps gehad. Ik heb een leuk groen jurkje van de H&M en daar passen deze schoenen perfect bij. Ook heb ik nog een aantal andere leuke kledingstukken waar deze mooi bij passen.

Als tweede heb ik nog een paar schoenen. Dit keer een paar simpele zwarte pumps. Ik had wel zwarte pumps maar die waren een beetje beschadigd en ik wilde graag nog een paar 'nette' zwarte pumps. Uiteindelijk heb ik voor dit paar gekozen. Het heeft geen hoge hak maar het ziet er wel elegant uit en ze lopen erg lekker.



En als laatste (3x raden) nog een paar pumps. Dit zijn mooie nude pumps. Als je goed hebt opgelet kun je zien dat die exact dezelfde schoenen zijn als die groene pumps alleen dan in het nude en gelakt. Ik was al heel erg lang op zoek naar nude pumps, maar ik kon nooit degene vinden die ik graag wilde hebben. Totdat ik deze tegen kwam, ik was gelijk verliefd!

Ik had met mijn vriend afgesproken dat we samen uit eten zouden gaan voor kerst. Achteraf had ik kunnen weten dat hij zich hier niet aan zou houden en toen we de cadeautjes uit gingen pakken bleek er toch nog een onbekend cadeautje te liggen voor me. Ik heb een wit horloge waarvan het bandje versleten was. Het is een merkhorloge en het liefste wilde ik het originele bandje weer terug, maar dat ik best prijzig. Ik heb hem van mijn vriend gehad en ben er echt heel blij mee. Ik kan de foto nog niet laten zien omdat hij nog besteld is en hij nog niet aan mijn horloge zit.


Mijn pumps zijn net ietsjes te groot, weet iemand waar ik van die zachte schuimachtige zooltjes kan halen om mijn schoen iets op te vullen?




~Liefs Sandra


7 opmerkingen:

  1. leuke pumps! Jammer dat ze te groot zijn, ik weet helaas niet waar je die schuimachtige zooltjes kan kopen, wel weet ik waar je een 'hakje' kan kopen, die plak je aan de achterkant van je schoen. Dit kun je kopen bij de schoenwinkels, wellicht ook die schuimachtige zooltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie pumps! Bij de Van Haren heb je veel zooltjes etc. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De groene pumps <3 Wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die groene pumps zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!