maandag 14 januari 2013

Orofluido: Shampoo & conditioner



Orofluido is een merk dat voor mij een paar maanden geleden nog niet bekend was. Inmiddels gebruik ik de shampoo en conditioner al een paar weken en ben erg enthousiast. Deze producten bevatten beide Arganolie dit is een product dat de laatste tijd populair is en vele merken lanceren producten die Arganolie bevatten.  Benieuwd naar mijn mening? Lees dan even verder.
Zoals ik al vertelde was Orofluido voor mij een onbekend merk. Ik heb de shampoo en conditioner mogen testen en ben er erg tevreden over. Zoals je op de foto ziet heeft het een mooie en luxe uitziende verpakking. Een gouden verpakking met een soort van glitters erin en een glanzende zwarte dop. Deze flesjes zijn overigens grote samples. Ze bevatten beide 50 ml en zijn echt zuinig in gebruik want ik heb ze denk ik 8 keer kunnen gebruiken. De conditioner zelfs een paar keer meer terwijl die bij mij altijd het snelste op gaat. Dat is veel meer dan ik had verwacht aangezien ik best lang haar heb. 



Als eerste de shampoo:

Wat belooft het product?
Deze shampoo reinigt het haar mild waardoor het haar luchtig en glanzend blijft.
Dit is de perfecte schoonheidsbehandeling voor je haar.

Hoe moet het worden gebruikt?
Breng het aan op vochtig haar en masseer het zacht in om de hoofdhuid te ontspannen. 
Spoel het daarna goed uit.

De geur van beide producten:
Het is een lekkere maar ook aparte geur. Eerst kon ik de geur niet goed thuisbrengen. Het rook een beetje kruidig maar wel heel lekker. Na het opgezocht te hebben bleek het een geur van amber en vanille te zijn. 

Het resultaat:
Aan het begin heb ik even moeten wennen aan de shampoo. Het was een fijn product maar het schuimde veel minder hard dan de shampoo die ik hiervoor gebruikte. Ook voelde het tijdens het uitspoelen een beetje apart. Het is erg moeilijk uit te leggen maar het voelde een beetje 'stroef' aan. Maar als je haar uiteindelijk opgedroogd was voelde het echt schoon aan. Ook was het inderdaad erg luchtig en glanzend zoals het product beloofde. Een fijn product dus dat aan mijn verwachtingen voldoet.




De conditioner:

Wat belooft het product?
Deze conditioner is een heerlijk ruikende en uitspoelbare schoonheidsbalsem. Deze conditioner is iedere dag te gebruiken en geschikt voor alle haartypen. het geeft het haar glans en maakt het zijdezacht.

Hoe moet het gebruikt worden?
Verdeel het gelijkmatig over vochtig haar. Laat het 2 tot 3 minuten inwerken en spoel het daarna goed uit.

Het resultaat:
Deze conditioner is echt geweldig! Terwijl ik het in mijn haar aan het doen was voelde het al heel erg zacht aan. Ik heb al veel conditioners gebruikt maar deze maakte mijn haar echt zacht. Ook was mijn haar na het wassen makkelijk door te borstelen. Ook dit product voldoet absoluut aan de verwachtingen. Waar ik bij de shampoo nog even moest wennen was ik bij de conditioner gelijk verkocht.

Zoals jullie misschien wel merken ben ik erg enthousiast over deze producten. Ze werken fijn en zorgen dat mijn haar en mooi gezond en verzorgd uitziet. Ook is er nog een beauty elixer die in dezelfde lijn hoort. Deze ben ik momenteel nog aan het testen. Ik zal niks verklappen want hier zal binnenkort nog een artikel over komen.

Deze producten kosten beide normaal €11.50 voor 200 ml en  €38.00 voor 1250 ml. Momenteel is er een korting op deze producten van 10%. Deze producten zijn verkrijgbaar bij de beautywebshop van John Beerens met nog veel meer andere leuke producten.





~Liefs Sandra


12 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook al veel zien liggen maar elke keer neem ik hem net niet mee. De conditioner lijkt me fijner dan de shampoo zelf in ieder geval, al ga ik hen niet kopen. Bedankt voor het review, heel handig! xo

    http://reportingforbeauty.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het merk nog niet! Maar de producten lijken mij erg fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed, ik kende het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, dat klinkt goed! Bij mijn kapper verkopen ze dit merk ook! Volgende keer maar eventjes kijken, als ik naar de kapper ga! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit!
    xo



    christian



    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als jij al enthousiast bent kan ik natuurlijk niets aan me voorbij laten gaan, haha!
    Liefs



    www.bloodyroseforyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgensmij heb ik nog nooit amber geroken... hmm ik wil dit wel eens proberen eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking is erg mooi! En klinkt ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!