maandag 25 februari 2013

Khroma Beauty verkrijgbaar in Nederland

Alweer een tijdje geleden brachten de Kardashian sisters hun eigen make-up lijn uit. Jullie hebben de swatches van die mooie palettes en lipproducten vast wel op andere beautyblogs voorbij zien komen. Het enige nadeel was dat deze producten alleen via de officiële website verkrijgbaar waren. Bovendien moest je ook nog best hoge verzendkosten betalen, maar ik heb goed nieuws voor jullie. Benieuwd naar het goede nieuws? Lees dan even verder.


Zoals ik al vertelde heb ik goed nieuws voor jullie. Khroma Beauty is vanaf nu ook verkrijgbaar in een Nederlandse webshop namelijk die van John Beerens. Dit zijn momenteel nog alleen de pre-launch producten, de complete lijn van de zusjes komt binnenkort online. En het voordeel is dat als je voor 16.00 bestelt je het de volgende dag in huis hebt, wat erg snel is. Ook zijn de verzendkosten gratis als je een bestelling plaatst van meer dan €30.00. Persoonlijk ben ik hier heel erg blij mee en ik kan niet wachten totdat ik ook eindelijk een palette in bezit heb.


Ben jij al in het bezit van Khroma Beauty make-up?



~Liefs Sandra



6 opmerkingen:

  1. Ik ken het merk (nog) niet..
    Ben er wel erg benieuwd naar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg tof! xx

    Ps. je hebt een leuke blog,zullen we elkaar volgen via bloglovin? Ik volg je sowieso!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat ze nu ook in Nederland te koop zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het palette nog niet. Ik vind de kleuren niet bijzonder genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op het eerste gezicht vond ik het heel erg gaaf, maar ik vind de palettes tegenvallen.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd! Wel leuk dat het nu ook in Nederland te koop is.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!