dinsdag 12 maart 2013

Glitterende prinsessen nagels


De laatste tijd gebruik ik niet zoveel nagellak meer en ik vind het verschrikkelijk. Dit klinkt misschien raar, want je zou denken: 'Dan lak je je nagels toch gewoon?' Dat is niet zo simpel. Afgelopen weken heb ik het op school zo druk gehad dat ik er gewoon geen tijd voor kon maken. Gisteren had ik wat meer tijd en ben ik gaan zoeken tussen mijn lakjes naar de perfecte combi. Ik wilde een aantal glitterende lakjes gebruiken en zou echte prinsessen nagels maken haha. Benieuwd naar het resultaat? Lees dan even verder.



Uiteindelijk heb ik gekozen voor een oud lakje van de Hema. Ik denk dat bijna iedereen dit lakje wel in haar kast heeft staan. Ik heb het namelijk over het zilvere glitterlakje van Jip en Janneke. Deze had ik al een tijdje niet meer gebruikt en stiekem vind ik hem toch wel heel erg leuk. Dit was nog niet genoeg glitter. Ik heb er dus ook voor gekozen om het lakje van Fogan, die jullie al vaker voorbij hebben zien komen, hier overheen aan te brengen.







Dit is het uiteindelijke resultaat. Zelf vind ik het best leuk. Ik heb nog geprobeerd om  de glitters in een soort ombre aan de brengen met aan het begin veel glitter en aan het eind minder glitters, maar dat is niet zo goed terug te zien.


Wat vinden jullie van deze combinatie? Wel of niet geslaagd?



~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!