woensdag 13 maart 2013

Lauzz.nl in een nieuw jasje



Zoals jullie misschien wel weten ben ik een groot fan van de webshop www.lauzz.nl. Voor degene die deze webshop niet kennen: Het is een webshop met veel leuke en betaalbare sieraden. Deze webshop is een tijdje geleden helemaal veranderd en ziet er nu nog leuker uit zoals je zelf kunt zien op het plaatje hierboven. Ook verkopen ze sinds kort de Fringe bikini. Deze waren uitverkocht, maar zijn nu weer verkrijgbaar. Ze zijn de laatste tijd erg populair dus als je nog zo'n bikini wilt moet je daar zeker even kijken! Ik wil even benadrukken dat ik voor dit artikel niks betaald krijg of iets dergelijks. Ik wil jullie alleen even op de hoogte brengen van deze verandering en wat meer aandacht vragen voor deze leuke webshop van Mascha.


Kenden jullie deze webshop al?



~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

  1. Ik kende deze webshop nog niet, ik zal er eens een kijkje nemen. -x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende de webshop ook nog niet eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende deze webshop ook niet, maar ga nu zeker even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!