donderdag 1 augustus 2013

Vernieuwde website LookX



LookX is een merk dat naast make-up en skincare ook nog accessoires verkoopt. Dit alles met een goede kwaliteit. Dit merk heeft al een aantal jaar een succesvolle webshop en komen nu met een grote uitbreiding. Deze uitbreiding is naar mijn mening een enorme vooruitgang, iets wat eigenlijk elke beauty-webshop zou moeten hebben. Speciaal voor mijn lezers heb ik ook nog iets leuks. Benieuwd? Lees dan even verder.

Zoals ik al zei komt LookX met verschillende vernieuwingen. Als eerste is er een live chat gekomen waarin huidexperts elke werkdag tussen 08.30 en 17.00 direct antwoord geven op alle huidvragen. Dit vind ik echt goed bedacht aangezien het altijd erg lastig is om te bepalen welke producten voor jouw huid het beste werken. Zeker als je het online bestelt. Dankzij de huidexperts is het nu erg makkelijk het juiste product te kiezen dat geschikt is voor jouw huid.

Er is nog veel meer. De LookX experts gaan bloggen over make-up, skin care en lifestyle. Verder komen er meer make-up en trend video's ter inspiratie. Er zullen ook make-up looks van celebs en how to's komen. De website zelf vind ik echt prachtig met mooie kleurrijke foto's en de verpakking van de producten ziet er luxe uit.

Ik vertelde dat ik voor jullie ook nog een paar leuke dingen heb. Als eerste heb ik voor mijn lezers een kortingscode gekregen van 10% op alle producten. Deze korting is LKXSAN en is geldig tot 15-08-2013. Het is dus zeker de moeite waard om even rond te kijken.

Daarnaast hebben ze nog een hele leuke andere actie opgezet. Binnen de website zijn de komende maand 50 linkjes verstopt waarmee je een goodiebag t.w.v. € 200,- kunt winnen. Heb je een linkje gevonden, dan koop je de goodiebag voor maar €1,-. Deze goodiebag is gevuld met de volgende producten: entreekaarten voor het feest Creations on the Beach op 1 september in Castricum, een vijl van Sanadome, een sjaal van Superstar, magazine Marie Claire, Crystal Clear, een aantal LOOkX-producten en nog veel meer. In een aantal goodiebags zit zelfs een DKNY-horloge. De totale waarde van de goodiebag is minimaal € 200,-. Als je dus even niet weet wat je moet doen zou ik zeker even de moeite nemen om te zoeken naar het linkje. want het is een heel erg leuk pakket.



Kende jij LookX al?





~Liefs Sandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!