vrijdag 20 september 2013

Outfit of the day: Panterbroek


Een poosje geleden heb ik bij de Vero Moda een geweldige broek gekocht met panterprint. (Deze is volgens mij nog steeds te koop) Ik vind deze broek echt geweldig, maar veel mensen in mijn omgeving vonden hem redelijk heftig. Vaak wordt panterprint geassocieerd met 'ordinair', maar ik vind dat dit absoluut het geval niet is. Mits je het maar goed combineert. Benieuwd naar mijn outfit? Lees dan even verder.

 


Zoals je kunt zien op de foto's heb ik mijn broek als middelpunt gekozen en de rest daar omheen expres wat rustiger gehouden. De broek is natuurlijk al best wel opvallen en ik denk dat als je er veel kleur of andere patroontjes op draagt het geheel veel te druk wordt. Ik heb er ook voor gekozen om mijn bovenste kledingstukken wat netter te maken, waardoor je uiteindelijk (naar mijn mening) toch nog een classy uitstraling creëert.

Broek:Vero Moda
Blousje: Mango
Jasje: H&M


Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze combinatie vinden en wat jullie anders hadden gedaan.




~Liefs Sandra
 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je outfit heel erg leuk! Ik had denk ik in plaats van wit een zwart blousje gedaan, want ik hou meer van zwart.
    Je kan veel combinaties maken met deze broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je heel erg leuk, en absoluut niet ordinair met zo een chique effe top erop - LEUK! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heb je aan, mooie combinatie! Basic maar klassevol, staat je goed meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!