woensdag 9 oktober 2013

Oudroze ooglook - Sleek storm palette

Al een hele tijd wil ik een artikel over een bepaalde look schrijven. Helaas kreeg ik het op een of andere manier nooit voor elkaar om er een scherpe foto van te maken. Na veel proberen is het eindelijk gelukt en wil ik jullie vandaag mijn look laten zien met oudroze kleuren, wat me gelijk doet denken aan een romantische look. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

Eigenlijk gebruik ik maar vier oogschaduw kleuren en een oogschaduwbasis. De oogschaduw kleuren die ik gebruik komen allemaal uit het Storm palette van Sleek. Daarnaast gebruik ik als oogschaduwbasis een roze Color Tattoo van Maybelline in de kleur 65 Pink Gold.
 
Als eerste heb ik de color tattoo van Maybelline over mijn gehele ooglid aangebracht. Daarna bracht ik de lichtroze kleur aan over de Color Tattoo. Vervolgens bracht ik de paarse kleur in mijn buitenste ooghoek aan en vervaagde ik het in van crease. Tot slot bracht ik nog een heel klein beetje van de zwarte kleur in mijn buitenste ooghoek aan en vervaagde ik dit een beetje. In mijn binnenste ooghoek bracht ik de hele lichte kleur aan.
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden. Zelf vind ik er erg leuk. Helaas komt het op de foto's minder mooi over dan in het echt. Ik moet nog even wennen met de foto's op de juiste manier maken, maar ik doe mijn best.
 
 
 
Wat vind jij van deze look?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

 

7 opmerkingen:

  1. Mooie look heb je gemaakt :) die palettes van Sleek zijn altijd zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look! Ik heb ook het Sleek Storm palette, wat een fijn palette is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi ooglook! Wat een mooi palette ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat roze is echt mooi! Fijne look :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan en super mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, waar heb je het palette gekocht ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Enchantra.com daar komen al mijn Sleek palettes vandaan :)

      Verwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!