dinsdag 8 oktober 2013

Outfit of the day

 
Vandaag weer een nieuwe outfit of the day. Het weer wisselt de afgelopen dagen erg. Dat is ook de reden waardoor ik het elke ochtend erg lastig vind om een outfit te kiezen. Als ik iets duns aan moest trekken had ik een dikke trui aan en wanneer het echt koud was buiten had ik een dun shirtje aan. Ik koos vandaag om een dun shirtje aan te trekken met een lekker vest eroverheen.
 
Mijn haar zat vandaag echt voor geen meter en ik besloot iets te doen wat ik normaal echt nooit doe. Ik deed mijn haar in een staart. Mijn haar draag ik normaal alleen thuis in een staart en daarbuiten draag ik het altijd los. Dit vind ik namelijk leuker staan.
 
Ik koos ervoor om een los vallend bloesje van Only aan te trekken. Om meer vorm erin te krijgen heb ik een dun riempje om mijn middel gewikkeld. Deze kocht ik bij de H&M voor een paar euro. Daar overheen heb ik een simpel vest van de H&M. Onder dit alles draag ik een zwarte broek. Deze komt helaas niet goed over op de foto's, maar dit is een matzwarte broek. Dat is erg lastig uit te leggen, maar er zit een soort van laagje overheen wat een leuk effect geeft.
 
 
Dit was mijn outfit alweer voor vandaag. Lekker comfortabel, maar naar mijn mening toch leuk. Ik ben heel erg benieuwd wat jij ervan vind dus laat dat zeker even weten. En natuurlijk wat jij anders had gedaan.
 
 
 
 
 
~liefs Sandra


4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!