donderdag 28 november 2013

Bronze Buffer Self Tan Remover

Al een hele tijd heb ik verschillende zelfbruiners in de kast liggen. Ik durf ze alleen niet te gebruiken omdat ik bang ben dat het mis gaat en ik helemaal oranje of als een gevlekte koe de deur moet verlaten. Dit is de reden dat ik nog nooit zelfbruiner gebruikt heb. Ik weet zeker dat er naast mij nog heel veel andere mensen zijn die zelfbruiner niet durven te gebruiken. Hier is een oplossing voor die zelfs de ergste mislukte Self tan er mooi uit laat zien. Benieuwd welk product dit is? Lees dan zeker even verder.

Het product die al je problemen met zelfbruiners oplost is de Bronze Buffer Self Tan Remover. Dit is een sponsje waarmee strepen of vlekken van een zelfbruiner verwijderd kunnen worden. Dit hoeft niet persé dezelfde dag te zijn. Het werkt zelfs nog dagen nadat je de zelfbruiner hebt aangebracht.

Wat doet dit sponsje?

  • Egaliseert strepen
  • Vermindert oranje handpalmen
  • Verwijdert een te donkere kleur op knieën, enkels en ellenbogen
  • Licht een te donker of oranje uitgevallen tan op
  • Kan makkelijk tussen de tenen en vingers gebruikt worden
  • Kan gebruikt worden vóór het aanbrengen van zelfbruiner om een egaler resultaat te bereiken

  • Ook is het multifunctioneel. Hebben jullie ook wel eens dat je even gauw deo aanbrengt en snel je shirt/jurkje aantrekt en je daar van dit witte strepen op ziet? Dit sponsje verwijdert deze deo-strepen van donkere kleding. Hiervoor moet je het sponsje droog gebruiken.

    Dit product is denk ik zeker een reden om mijn verstofte zelfbruiners weer uit de kast te halen en het eindelijk een keer te proberen.

     
    De Bronze Buffer Self Tan Remover is te koop in de webshop van John Beerens voor de prijs van €12,95. Hierbij ontvang je 2 sponsjes, wat dus neerkomt op iets meer dan €6,00 per stuk. De sponsjes zijn meerdere malen te gebruiken en daardoor is het echt een goedkoop product om je Self Tan er mooier uit te laten zien en wellicht een reden om die ongebruikte zelfbruiners weer achter uit de kast te halen. Dit product is vrij van chemicaliën.


    Gebruik jij weleens zelfbruiners?




    ~Liefs Sandra


    3 opmerkingen:

    Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!