woensdag 27 november 2013

Tips van de week #6

 
 
Doordat ik gisteren mijn nieuwe nagellakje graag wilde laten zien, ben ik de tips van de week helemaal vergeten. Dit artikel komt altijd op dinsdag online, maar vandaag dus eenmalig op woensdag. In dit artikel kun je alle leuke aanbiedingen bij verschillende drogisterijen terug vinden. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.
 
 
Kruidvat
  • 1+1 gratis op alle Maybelline make-up.
  • Diverse geschenksets voor een scherpe prijs.
  • Essence colour & go nagellak: 2 voor €3,00.
  • 25 % korting op alle producten van Herôme.
  • Catrice nagellak: 2 voor €5,00.
  • L'Oréal & Max Factor foundation, blush, concealer & poeder: alles €10,00.
  • Rimmel foundation, blush, concealer & poeder: alles €8,00.


Geldig: 26 november t/m 8 december



Etos
  • L'Oréal Paris 2e gratis op alle producten.
  • Syoss haarverzorging 2 voor €6,00.
  • Dr. Van der Hoog alle varianten 2e gratis.
  • Miss Sporty make-up: 3e gratis.
  • Etos oogmake-up 25% korting.
  • Max Factor make-up: 2e voor de halve prijs.
  • Bourjois mono oogschaduw : 2 voor €15,00.

Geldig: 25 november t/m 8 december



Da
  • Alle mascara's van Clinique: €14,95
  • 10% korting op alle foundations van Clarins & Clinique
  • 20% korting op alle mascara's, oogschaduws en eyeliners (bij inlevering van de bon)
  • 20% korting op alle lipsticks en lipgloss (bij inlevering van de bon)
  • Max Factor Wild Mega collectie, elke variant 3 euro korting

Geldig: 18 november t/m 1 december



Ici Paris XL
  • minimaal 25% korting op alle geursets.
  • 30% korting op alle bad en body producten van geurlijnen.
  • 25% korting op make-up sets.
  • 25% korting bij aankoop van 2 make-up producten.
  • Only You nagellak: 3 voor €10,00.

Geldig: 11 november t/m 8 december
 
 
Dit waren alle kortingen voor deze week. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Als je elke week op de hoogte wilt blijven van alle aanbiedingen zou ik zeker abonneren op mijn blog. Dit doe je door aan de rechterkant op het Eiffeltorentje te klikken.
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!