donderdag 21 november 2013

Kerstjurkjes


Nog een paar weken en dan is het weer zover. Kerst komt er weer aan en ik ben iemand die elk jaar heel erg haar best doet om een mooi kerstjurkje te scoren. Ik weet dat er naast mij nog veel meer meiden zijn die op zoek gaan naar het perfecte jurkje met kerst. Vandaag een artikel met allemaal leuke kerstjurkjes. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Als ik aan kerstjurkjes denk, denk ik automatisch aan heel veel glitter. Dit jurkje pas perfect bij dat plaatje. Deze jurk is verkrijgbaar bij The Sting voor €49,95.
 
 
Dit jurkje heeft ook heel veel glitters. Persoonlijk zou ik er zelf nog een leuk jasje overheen doen, omdat ik het echt altijd koud heb. Dit jurkje is van Forever 21 en kost €26,75.
 
 
 
Deze jurk heeft een mooi patroontje en iets subtielere glitters dan het jurkje hierboven. Hierop zou ik wederom een jasje doen, omdat ik de jurk zo redelijk bloot vind. Dit jurkje komt ook bij Forever 21 vandaan en kost €31,75.
 
 
De kleur van deze jurk vind ik echt heel erg mooi. Het is geen standaard jurk en dat is wat ik er zo mooi aan vind. De glitters op de bovenkant in combinatie met de losvallende onderkant. Dit jurkje is verkrijgbaar bij Nelly.com en kost €47.95.


Deze jurk vind ik echt de allermooiste van allemaal! Die roségouden glitters op het rokje in combinatie met die lichtroze blouse vind ik prachtig! Dit jurkje komt ook bij Nelly vandaan en kost €37.95


Dit jurkje is een heel simpel jurkje, maar ondanks dat vind ik hem wel echt mooi! Doordat het jurkje zo eenvoudig is valt de bovenkant juist meer op. Dit gatenpatroon vind ik erg mooie en dit maakt de jurk niet meer zo simpel. Deze jurk is van Vila en kost €27.95

 
Deze jurk vind ik ook echt geweldig! Dit is een soort van peplumjurk, maar dan net wat anders. Leuk voor de feestdagen, maar ook gewoon voor en feestje. Deze jurk is van H&M en kost €49.95.


Dit is de enige jurk die lange mouwen heeft. Deze jurk is netjes en vind ik ook een tikkeltje zakelijk. Het enige jammere van deze jurk vind ik dat het decolleté wel heel erg diep is. Deze jurk is ook van H&M en kost €14,95.

Deze jurk is de standaard peplum jurk, maar dan net wat specialer. De glitters die erin zitten maken hem perfect voor kerst, maar tegelijkertijd ook minder draagbaar na die tijd. Dit jurkje is van Only en kost €34,95.


Dit laatste jurkje heb ik gekozen omdat ik hem erg schattig vind. Hij is losvallend, maar door dat riempje krijg hij de perfecte vorm. De doorzichtige vlakken bij de schouders vind ik ook erg leuk gekozen en dit zorgt ervoor dat de jurk wat minder bloot lijkt. Deze jurk is van Mango en kost €44.99.



Welke van deze jurkjes vindt jij het leukste? En wat trekken jullie aan met kerst?




~Liefs Sandra 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Die van forever21 vind ik het allerleukste :)! Ik wil zelf ook nog graag een leuk jurkje vinden. Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleedjes.. maar voor kerst kleed ik mij niet zo op. Gewoon een mooie zwarte broek met een mooi bloesje is voldoende :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat peplum jurkje van de H&M is erg mooi! En dat jurkje van Vila ook. Krijg meteen zin in de kerst en gourmetten hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van kerstjurkjes!! :) De laatste is ook mijn favoriet, ik vind hem zo schattig met dat printje ook!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!