dinsdag 31 december 2013

Essence lippenstift: Coral Calling

 
Deze lippenstift is weer een voorbeeld van een product dat ik ongebruikt in de kast laat liggen omdat het wel onmogelijk lijkt om hem fatsoenlijk op de foto te krijgen. Ik kan echt niet nog langer wachten met het gebruiken ervan. Het is een prachtige koraal kleur, zoals de naam al zegt. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.
De kleur op het stickertje komt helemaal niet overeen met de kleur van de lippenstift. Dat vind ik wel echt jammer, hierdoor kan je niet goed zien wat je koopt en is het altijd maar een verassing wat voor kleur het is. Het is een prachtige koraalkleur die ik nog niet in mijn stash had. Persoonlijk vind ik het altijd erg lastig inschatten of een kleur me wel of niet zal staan. Daarom kies ik vaak voor nude kleuren en speel dus op veilig. Toch is een feller kleurtje ook wel eens leuk.
 



Mijn lippen zijn heel erg kapot, sorry daarvoor. De kleur van de lippenstift vind ik echt prachtig! De lipstick is romig en brengt daardoor erg makkelijk aan. Velletjes zie je hierdoor een stuk minder. Het is geen lipstick die de hele dag blijft zitten, maar dat verwacht ik ook niet van een lipstick onder de twee euro.
 
 
Ik vind deze lipstick van Essence echt geweldig, zeker voor die prijs. Het zal geen lipstick zijn die ik elke dag draag, maar voor een feestje is hij voor mij zeker geschikt.
 
Wat is jouw favoriete budget lipstick?
 
 
 
~Liefs Sandra



3 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur heel mooi en ook de swatch die je er van hebt gemaakt haha super recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtig kleurtje, maar momenteel heb ik nog een verslaving van lip creams. Heb ze bijna allemaal (4 verschillende). ^^'
    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site waar je een product van the balm kunt winnen. Doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!