donderdag 2 januari 2014

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara

Al een aantal jaar koop ik de meest dure mascara's om mijn wimpers wat volume te geven. Af en toe kocht ik weleens een budget mascara, maar kwam er dan weer achter dat dat niet echt wat voor mijn wimpers deed. Sinds die tijd kocht ik alleen nog maar mascara's van boven de 15 euro. Toen ik toevallig even in de Kruidvat was kocht ik een mascara van Essence. Puur en alleen omdat ik het vertikte om weer veel geld voor een mascara neer te leggen. Tot mijn grote verbazing vond ik deze mascara geweldig! Sindsdien gebruik ik geen andere meer. Benieuwd naar het resultaat? Lees dan zeker even verder.


 

Het borsteltje van deze mascara heeft geen haartjes, maar een soort rubberen tandjes waardoor je gemakkelijk al je wimpers mee kunt pakken. De rubberen tandjes vormen samen een soort van kammetje waardoor je wimpers uit elkaar worden gehaald. Ook heb puntje bevat die tandjes waarmee je wimpers in de hoekjes van je ogen ook kunt voorzien van een laagje mascara.
 
Op deze foto kun je heel duidelijk zien dat mijn wimpers van zichzelf niet zo opvallen. Ook zitten mijn wimpers niet mooi verspreid en zitten ze aan elkaar geplakt. Mijn ideale mascara zou mijn wimpers diepzwart maken, verlengen en mooi spreiden.
 
 Deze foto is wat waziger, maar hier kun je zien hoe mijn wimpers er vanaf de zijkant uitzien.

Op deze foto heb ik net een laagje mascara aangebracht. Als je de foto vergelijkt met de foto daarboven kun je zien dat mijn wimpers een stuk zwarter geworden zijn. Qua lengte zie je op deze foto nog niet echt verschil.
 
Deze foto is gemaakt nadat ik twee laagjes van de mascara had aangebracht. Zie dat resultaat! Mijn wimpers zijn mooi gespreid, er zit een hele mooie krul in en ze zijn prachtig zwart gekleurd. Dit resultaat had ik absoluut niet verwacht. Het borsteltje is erg makkelijk te gebruiken en de mascara is dus makkelijk aan te brengen. Zoals je kunt zien klontert deze mascara niet, wat ik zeker een pluspunt vind. Om eerlijk te zijn kan ik geen enkel negatief punt bedenken voor deze mascara. Dit is echt de beste mascara die ik tot nu toe heb gehad. En dan ook nog eens van een budget merk.

Ben je op zoek naar een goede (goedkope) mascara die goed zwart is en je wimpers verlengt? Dan zou ik je zeker deze mascara aanraden. Hij is verkrijgbaar bij o.a. de Kruidvat voor €2,79.

Welke mascara gebruik jij het liefste?
 


~Liefs Sandra

5 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!