zondag 19 januari 2014

Diary


Diary is een tijdje weggeweest. Dit kwam omdat ik het telkens vergat om foto's te maken en om een Diary te maken met 4 foto's vond ik ook niet zo leuk. Deze week heb ik er wat meer op gelet en ik heb genoeg foto's verzameld om te laten zien. Benieuwd naar mijn week? Lees dan zeker even verder.
 
 
Deze week was ik lekker een weekje vrij van school omdat ik geen herkansingen was. Ik heb vooral veel vooruitgewerkt voor mijn blog. Dit was ook de eerste week dat ik twee artikelen per dag op Beautybysandra plaatste. Dit is erg goed bevallen en ik hoop dat ik het vol kan houden met school erbij.


Alle outfit artikelen van deze week maak ik met Polyvore. Deze website heb ik pas ontdekt en werkt echt heel erg fijn!

 Utopia kijken. Ik vind het een heerlijk programma om te kijken. Lekker kijken en niet hoeven na te denken. Heerlijk!


Wel weer nodig om mijn nagels te lakken. De donkere randen die je ziet is geen viezigheid. Ik heb onder het glitterlakje een donkerbruine kleur aangebracht zodat ik niet heel veel laagjes van de glitterlak aan hoefde te brengen.

Ik ben weer helemaal van de to do lijstjes. Ik was uitgenodigd voor de Fashion Week in Amsterdam. Helaas had ik geen vervoer en kon ik ook niet met het openbaar vervoer gaan. Ik moest het dus met heel veel pijn in mijn hart afzeggen.

 Een planning maken voor mijn blog. Zo kan ik heel duidelijk zien wat ik al gedaan heb en welke artikelen ik nog moet schrijven.

 Op bed nog even een planning maken.


Aaauw, mijn nagel brak af. Zo lelijk is mijn nagel nog nooit afgebroken.


Donderdagavond lekker op de bank wie is de mol kijken.

Daar is hij dan eindelijk: Mijn nieuwe camera. Ik heb al heel veel foto's gemaakt en ben hier echt heel erg blij mee. Dit is echt een van de beste investeringen die ik ooit heb gedaan!

Ook bestelde ik een blush van Sleek die ik al heel erg lang wilde hebben, namelijk Rose Gold. Hij is in het echt nog prachtiger dan op de foto's!
Wat heb jij deze week gedaan?
 ~Liefs Sandra






1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's. En wat balen dat je de fashion week moest afzeggen. Wel super leuk dat je was uitgenodigd natuurlijk! En auch je nagel ziet er wel pijnlijk uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!