zondag 19 januari 2014

Simple outfit dress

dress

In de winter vind ik het altijd heerlijk om jurkjes te dragen. Wel heb ik dan het liefste een jurkje met lange mouwen. Jurkjes zonder mouwen met een jasje erop vind ik vaak wat minder lekker zitten. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.
 
Jurkje: Mango €29,95.
Schoenen: H&M €39,95.
Panty: H&M €9,95.
Ketting: Forever21 €14,90
Armband: Forever21 €4,90.
 
Dit jurkje van Mango vind ik echt perfect. Het heeft lange mouwen, zit comfortabel en geeft je figuur ook goed weer. Persoonlijk ben ik altijd van de wat strakkere jurkjes. Dit komt omdat een wat losser jurkje er bij mij al snel uitziet als een vuilniszak. Deze schoenen van de H&M zag ik bij mijn schoonzusje en ik ben er helemaal verliefd op. Ik merkte dat het geheel weer erg kleurloos werd en daarom heb ik voor de gekleurde sieraden gekozen. Deze sieraden zijn wederom van Forever21. Ik kan er niets aan doen, maar de sieraden van Forever21 vind ik echt geweldig. De ketting is lekker groot en opvallend. De armband vind ik juist heel schattig met het strikje erbij.
 
 
 
Zou jij deze outfit zo kunnen dragen? Wat zou je eraan veranderen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!