vrijdag 17 januari 2014

Outfit broek met print

Oufit

De laatste tijd ben ik echt gek op broeken met printjes. Ook deze van H&M vind ik echt geweldig. Ik heb geprobeerd een nonchalante outfit te maken met toch een aantal vrouwelijke aspecten. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.

Broek: H&M €9,95.
Trui: Mango €19,95.
Schoenen: H&M €29,95.
Tas: Zara €39,99.
Nagellak: OPI €16,15.
Lipstick: Clinique Chubby stick €19,50.

De broek vind ik echt geweldig en ik besloot dit item als basis te nemen voor mijn outfit. Voor op de broek heb ik een redelijk eenvoudige trui gekozen van Mango. Om het geheel wat vrouwelijker te maken heb ik voor simpele zwarte pumps gekozen. Toch mistte ik nog wel wat kleur en besloot er wat roze accenten in aan te brengen op de lippen en nagels. De tas die ik erbij gekozen heb vind ik ook erg leuk.
 
 
 
Wat zou jij veranderen aan deze outfit?
 
 
 
 
~Liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!