zaterdag 18 januari 2014

Outfit: The green bag

The green bag
Vandaag weer een redelijk simpele outfit. Persoonlijk vind ik het erg leuk om 1 item in de outfit er echt uit te laten knallen. Dit keer is het zoals jullie misschien al wel gezien hebben de tas. Omdat de tas zo knalgroen is leek het me leuk om de rest van de outfit redelijk neutraal te houden. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.

 
Tas: New Look €14,99.
Schoenen: Mango €72,00.
Broek: H&M €24,95.
Blouse: H&M €34,95.
Jasje: New Look €34,99.
 
Omdat de tas zo opvalt heb ik ervoor gekozen om de rest basic te houden. Het jasje en de blouse zijn redelijk klassiek. Toch wilde ik er nog wel een aantal stoere elementen in verwerken. Daarom heb ik voor deze broek gekozen. Dit is geen nepleren broek, maar een broek met een glanzend laagje eroverheen. Dit maakt de broek net wat specialer en opvallender. De schoenen vind ik geweldig! Het zijn stoere laarzen. De schoen zelf is niet zo bijzonder, maar de kettingen zorgen ervoor dat ze lekker opvallen.
 
 
Zou jij deze outfit kunnen dragen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!