dinsdag 21 januari 2014

Televisieprogramma's van vroeger


Onderlaatst kwam ik bij toeval een televisieprogramma tegen dat ik vroeger heel veel keek. Er zijn heel veel televisieprogramma's die ik vroeger heel erg leuk vind, maar waarvan je het eigenlijk nooit meer op tv ziet. Het leek me leuk om een lijstje te maken van de televisieprogramma's die ik vroeger graag keek. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

 
Als allereerste de Moomins. Dit vond ik altijd geweldig om te kijken en ik keek er dan ook dagelijks naar. Als ik nu tegen iemand begin over de Moomins kennen ze het niet, terwijl ik dacht dat het best wel bekend was.
 

Voor de mensen die dit meisje met rood haar niet kennen: Dit is Knofje. Knofje maakte altijd de meest leuke dingen mee samen met haar pop. Vooral het liedje dat ze altijd zong voor het slapengaan vond ik geweldig en kon ik helemaal meezingen.
 


As told by ginger is een programma dat ik vaak keek als ik uit school kwam.
 
 
Beugelbekkie was toen echt wel favoriet. Nu ik eraan terugdenk, zing ik in mijn hoofd weer de begintune. Grappig dat dat zo goed kan blijven hangen. Al moet ik toegeven dat ik er wel echt uren naar gekeken heb.
 
 
Pippi Langkous is ook zeker een klassieker. Dan wel de echte pippi, want de getekende versie vond ik echt niet leuk. Al die films heb ik inmiddels al zo vaak gezien en het blijft nog steeds leuk. Pippi woonde alleen thuis omdat haar vader schipper was. Samen met Tom en Annika maakte ze de leukste dingen mee. 
Ik moest even denken hoe dit programma heette, maar uiteindelijk ben ik op de naam gekomen: Ratjetoe. In dit programma maakte een aantal baby's de meest gekke avonturen mee.
 

Totally spies kent iedereen denk ik wel. De spionnen Sam, Clover & Alex lijken drie normale meiden. Toch zijn ze dat niet, steeds worden ze weer opgepiept door Jerry hun baas bij Whoop. Ze hebben de meest geweldige gadgets die ik zelf altijd ook heel erg graag wilde.'
 
Rocket Power is een programma dat mijn broertje altijd keek en dat ik daarom ook maar meekeek.
 
 
Big en Betsy is een programma dat denk ik wat minder bekend is. Big en Betsy wonen samen op een boerderij. Betsy irriteert zich vaak aan big omdat hij zoveel scheetjes laat. Voor de rest kan ik me niet zo goed meer herinneren waar het over ging.
 
 
Spring was een programma dat ik keek toen ik wat ouder was. Het ging over jongeren en speelde zich vooral voor in de dansschool spring.
 


Welke televisieprogramma's keek jij vroeger altijd?




~Liefs Sandra
 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!