dinsdag 21 januari 2014

Simpele comfy outfit

simple comfy outfit
Soms heb ik van die dagen dat ik graag zomaar wat simpels uit de kast pak. Daarom heb ik voor vandaag een hele simpele outfit bij elkaar gezocht die er leuk uitziet, maar die toch heerlijk zit. Benieuwd naar de uitgebreide details en prijzen? Lees dan zeker even verder.

Trui: NewLook €29,99.
Broek: H&M €39,95.
Schoenen: Converse €64,95.
 
Ik vond deze leuke trui en was er gelijk helemaal gek op. De letters zijn erg leuk en het bloemetje op de i maakt het helemaal schattig. Hieronder zou ik een donkere spijkerbroek dragen. Deze broek heeft een speciale finish wat het geheel wat minder eenvoudig maakt. Het bloemetje op de trui heeft een roze kleur die me deed denken aan de sneakers die ik onlangs gekregen heb. Deze kleur is precies dezelfde en past daardoor heel goed bij deze outfit.
 

Zou jij deze outfit dragen?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!