zondag 9 maart 2014

Diary

De diary is al een paar weken weggeweest. Dit kwam omdat ik steeds vergat foto's te nemen en als ik ze had genomen waren het er vaak veel te weinig om een diary van te maken. Deze week zijn het er al wat meer, maar aankomende week zal ik er op letten dat ik dagelijks een paar foto's maak. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.

Ik zat met een klasgenootje te eten bij de Mc Donalds. Naast ons zat dit stelletje dat elkaar serieus zo een paar minuten afgelebberd hebben. Ik heb echt geen moeite met stelletjes die in het openbaar elkaar even een zoen geven, maar dit was gewoon vies.

 
 Jaaaaa, ik heb hem eindelijk! Hij is echt prachtig en sinds dien heb ik heb bijna elke dag gebruikt.

 Ik ontdekte een liedje van Glennis Grace die ik prachtig vond, namelijk ondanks alles.

Normaal gesproken eet ik tussen de middag alleen een boterham. Dit keer had ik een stuk meer honger omdat ik had gewerkt en besloot er lekker een cracker en een beschuitje bij te smeren.

Heerlijk op de bank de nieuwe afleveringen van ik heb het nog nooit gedaan kijken. Ik blijf er echt zoo hard om lachen.


Ik was dinsdagavond nog een avondje gaan carnavallen in Breda. Helaas zijn daar toen heel veel mensen op mijn voet gesprongen ,waardoor ik allemaal blauwe plekken had.


Ik ben weer helemaal van de lijstjes maken en het liefst zo gedetailleerd mogelijk. Ik heb vaak moeite met realistische planningen maken. Je planning wordt een stuk realistischer als je  aan de planning ook een tijd toevoegt.

Ik heb voor komende week alvast heel veel outfits gemaakt. Alleen de tekst moet er nog bij. Er stond een hele lijst met artikelen in concept. Dat zag er toch wel heel leuk uit.

 Mn nagels weer gelakt. Ik ben echt gek op dit kleurtje!

 Ik kwam erachter dat er een van mijn spotjes kapot was. :(

 Druk bezig met mijn outfits. Persoonlijk vind ik deze echt geweldig!

 Het was gisteren echt heerlijk weer. (Net als vandaag) Ik heb heerlijk op ons balkon kunnen zitten.

Lekker in het zonnetje....

Met mijn schoolboeken erbij. Al vind ik het al een stuk minder erg als ik heerlijk in de zon kan zitten.



Dit was mijn week alweer. Hoe was jullie week?




~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!