zaterdag 8 maart 2014

Outfit: Ooh La la

Ooh la la
Soms zie ik als ik sommige kledingstukken zie al gelijk een hele outfit voor me. Bij deze geweldige crop top zag ik het ook al helemaal voor me. Een zomerse outfit, maar wel met een jasje omdat het anders toch net iets te koud is. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Top: Aeropostale €10,00.
Broek: Tally Weijl €25,95.
Jasje: Zalando €26,00.
Schoenen: Jane Norman €24,00.
Armband: JCPenny €15,00.
Tas: Pull&Bear €24,00.
 
Normaal gesproken ben ik echt geen fan van crop tops, maar deze had gelijk mijn hart gestolen. Het mooie perzikkleurtje in combinatie met de tekst en ook nog eens het lettertype. Op de foto draagt het model deze top met een lichtbruine broek. Zelf vond ik dat iets te gewoontjes en zocht er een wat drukkere, maar wel lichte broek bij. Hierdoor krijgt de hele outfit al een andere uitstraling. Deze outfit zou ik zelf al snel combineren met een paar mooie hakken of juist sneakers. Vandaag heb ik gekozen voor ballerina's. Ze zijn comfortabel, maar zorgen er wel voor dat de outfit net iets netter wordt. Nu is het helaas nog wat te koud om deze outfit zonder jasje te dragen, ondanks dat het heerlijk weer is. Als je dit jasje open draagt, zorgt het voor wat contrast in de outfit. Dit is wederom een outfit die ik zelf zeker zou dragen, ondanks dat ik normaal niet van de crop tops ben.



Draag jij weleens crop tops?





~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!