woensdag 4 juni 2014

Barry M Textured Nail Paint - Duchess



Een tijdje geleden bestelde ik dit nagellakje in de webshop van Miss Lipgloss. Na hem een paar keer op gehad te hebben was ik er helemaal weg van. Helaas was het licht steeds niet goed waardoor de kleur niet zo goed over kwam. Het is eindelijk gelukt en vandaag wil ik met jullie die prachtige lakje delen. Benieuwd? Lees dan even verder.


Ik haalde dit lakje uit de verpakking en zag het al aan alle kanten glinsteren. Voordat ik het lakje gebruikt had was ik al helemaal verliefd en toen ik hem op mijn nagels aanbracht werd het alleen maar meer en meer.


Textured nagellakjes had ik nog niet, dus het was voor mij wel even wennen. Als je ergens met je nagels langsheen gaat ben je gewend dat het glad is en er makkelijk langsheen gaat, maar dat is met dit lakje niet zo. Je hebt echt het gevoel dat je zand of schuurpapier op je nagels hebt zitten. Dit geeft wel een extra dimensie waardoor de glitters nog harder glitteren.  
Duchess is een bruin kleurtje met onwijs veel glitters. Het is een subtiel lakje, die er in de zon echt prachtig uit ziet.

Ik ben echt heel erg blij met dit lakje en zal hem zeker nog vaak gebruiken. Dit lakje kocht ik in de Miss Lipgloss shop voor €5,35.

Wil je op de hoogte blijven van alle nieuwe artikelen? Klik dan op het Eiffeltorentje aan de rechterkant om me te volgen op Bloglovin'.




~Liefs Sandra 

1 opmerking:

  1. Wat een cool lakje, die zal in de zon inderdaad wel heel mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!