donderdag 5 juni 2014

Outfit: You look nice today

You look nice today
Het viel me op dat de laatste paar outfits redelijk aan de nette kant waren. Dat is iets waar ik gek op ben, maar een stoere outfit vind ik ook erg leuk om te combineren. Daarom vandaag weer een wat stoerdere outfit. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

Tanktop: Hipvoordeheb €40,00.
Vest: Monki €40,00.
Broek: Flannels €180,00.
Schoenen: Converse All Stars €55,00.
Oorbellen: Dorothy Perkins €8,00.
Zoals ik al zei wilde ik van deze outfit een lekkere stoere outfit maken. Ik begon met een tanktop waar een leuke print op staat. De wat 'slordige' letters maken het shirt wat speelser. Door het te combineren met een destroyed jeans is er een stoere basis gelegd. Het geheel vond ik wat kleurloos, zeker nadat ik er een paar lichte gympen aan toe had gevoegd. Daarom koos ik voor een perzikkleurig oversized vest. Dit geeft kleur aan de outfit en zorgt gelijk voor een wat nonchalante uitstraling. Het geheel kan je leuk afmaken met een paar leuke sieraden. In dit geval een paar grote opvallende oorbellen met aztec print.


Wat vind jij van deze outfit? Zou je het zelf kunnen dragen?




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!