zondag 1 juni 2014

Diary

Deze week was een redelijk rustige week. Dit ook doordat ik na dinsdag al vrij was van school. Ik heb een heerlijke weekje gehad waarbij ik veel voor mijn blog gedaan heb. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.

Vroeg in de bus alweer op weg naar school. Een schrale troost is dat ik deze week maar 2 dagen naar school hoef.
Daarna ook nog een stukje naar school lopen. Er is een bushalte voor school, maar helaas komt mijn bus daar niet.

Wachten in de gang tot de les gaat beginnen.

Een samenvatting maken voor duurzame ontwikkeling. Als er iets saai is... Blegh :(

 Een artikel schrijven over mijn nieuwe schoenen. Hiervan zien jullie morgen meer.

Druk bezig met een project verbeteren. Echt een rotklus, maar ook dat moet gebeuren.

 Een outfit schrijven met een broekje dat ik echt geweldig vind!

 Het is niet te zien op de foto, maar het regende echt hard. Gelukkig zit ik lekker binnen.

 Nog meer artikelen. Ik heb weer helemaal zin om aan mijn blog te werken.

Nog even wat huiswerk maken. Dit vak is gelukkig nog best wel leuk.

Weer verder met het project. Hier zie je allemaal getallen. zo had ik er een stuk of 100 die ik moest controleren. Dat is niet zo'n leuk werkje kan ik je vertellen.

 Woensdag was het dan eindelijk zover, mijn eerste sollicitatiegesprek ooit. Het ging echt goed en kon overal goed antwoord op geven. Helaas ben ik afgewezen omdat ik te jong en te lief was. Echt balen, zeker als er nog gezegd wordt dat het absoluut niet aan mijn capaciteiten ligt. Nog even verder zoeken dus.


En weer verder met artikelen schrijven. Ik vind het zooo leuk!
 De moeder van mijn vriend is de laatste tijd bezig met knuffels haken. Ze konden het niet laten om een ezel op de kat zijn rug te zetten en daarbij nog een hoedje op zijn hoofd te leggen. Arm beest haha.

Het is weer tijd om te gaan werken. Het zonnetje scheen heerlijk, maar helaas was het echt nog koud buiten.
Nog even gauw wat eten voordat ik nog wat huiswerk ging maken. Een boterham met hagelslag en een beschuitje.

Nog even wat artikelen lezen en een vlog kijken en dan toch echt beginnen.
 
 
 
 
 
Hoe was jullie week?
 
 
 
~Liefs Sandra  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!