zaterdag 31 mei 2014

Outfit: Jumpsuit

Jumpsuit
Jumpsuits vind ik echt geweldig, alleen vind ik er nooit een die me mooi staat. Het lijkt alsof er niet zoveel meer te combineren valt met een jumpsuit, maar dat valt toch reuze mee. Ik heb mijn best gedaan om een leuke complete outfit te maken. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Jumpsuit: Mango €69,00.
Pumps: Modcloth €26,00.
Clutch: Dailylook €26,00.
Ketting: Etsy €11,28.
Armband: Jane Norman €15,00.
 
Een redelijk eenvoudige zwarte jumpsuit is overal mee te combineren en je kunt het combineren voor elke gelegenheid. Ik kwam een paar prachtige mintgroene pumps tegen en besloot dat dat de kleur was waarmee ik de jumpsuit zou combineren. De clutch past qua kleur perfect bij de schoenen en geeft het geheel een chique uitstraling. De diepe V-Hals zorgt ervoor dat de lange ketting mooi uitkomt. Ik wilde nog een armbandje waar niet alleen mintgroen in voorkomt. Anders wordt het allemaal een beetje té. Deze armband bevat een aantal zilveren details die weer terugkomen in het riempje.
 
 
Deze outfit is persoonlijk mijn favoriet van allemaal. Ik ben echt gek op jumpsuits en hoop er snel een toe te kunnen voegen aan mijn kledingkast.
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!