zondag 22 juni 2014

Diary



Deze week was een heerlijk rustig weekje. Ik had mijn tentamens achter de rug en had geen herkansingen, dus op één uurtje na was ik heel de week vrij. Ik heb veel voor mijn blog kunnen doen en heb voor de rest rustig aan gedaan. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Het was weer tijd om mijn bureau op te ruimen. De rechterkant had ik hier al gedaan. Wat een troep maak ik er toch steeds weer van.

 Een grote to-do lijst, maar het is me gelukt!


Heerlijk nog even wat filmpjes kijken.


 Een heel productief dagje. Van 2 artikelen gepland naar 7.

 Jaaaa, ik ben zoo blij! Tentamens allemaal gehaald, met deze cijfers als resultaat.

 Voor mij redelijk vroeg mijn bed uit op mijn vrije dag. Weer heerlijk een dagje aan mijn blog werken.

 's Middags om half 4 in de bus op naar school. Ik had een verdediging van een project. Het gevolg was dat ik helemaal alleen in de bus zat. Privéchauffeur dus haha.

 Ik had mijn blauwe bloesje aan die ik bij de Primark gekocht heb. Ik ben er echt blij mee.

 Lekker nasi eten.

 Met als toetje een paar heerlijke aardbeien.

Woensdagochtend was ik helemaal vergeten om te ontbijten. Toen ik trek kreeg pakte ik lekker cup a soup. De kipsmaak vind ik altijd het lekkerste.

 In een heeeele lange oranje stoet.

 Naar het Philips stadion voor Guus Meeuwis!

Wauw, dat was echt zoooo gaaf! Echt onbeschrijflijk.


Nectarines vind ik een van de lekkerste stukken fruit. Hier kan ik mezelf echt onderuit eten.

 Na een ochtendje werken, heerlijk weer YouTube filmpjes kijken. Zie deze foto, beetje eng haha.

 En natuurlijk de vlogs van Mascha, die vervelen echt nooit!

En weer een middagje hard aan de slag voor mijn blog.


Dit was mijn week alweer. Hoe was jullie week?



~Liefs Sandra

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!