zaterdag 21 juni 2014

Outfit: Pink Flower

Pink Flower
Ik hoef jullie denk ik niet meer te vertellen dat ik gek ben op opgeknoopte bloesjes. Dit zachtroze exemplaar kwam ik tegen en besloot er een outfit mee te maken. Dit keer een outfit gecombineerd met bruin leer, waardoor de outfit me een beetje doet denken aan een  cowboy meisje. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Ketting: Claires €9,24.
Blouse: Allyfashion €11,00.
Sandaaltjes: Solesociety €36,95.
Broek: Only €34,95.
Tas: Aldoshoes €29,95.
 
Deze outfit begon ik met het zachtroze bloesje. Dit is een opgeknoopt bloesje, maar is niet te hoog opgeknoopt waardoor je bijna geen buik ziet. Het leek me leuk om zo'n bloesje eens een keer te combineren met een spijkerbroek. Deze lichte kleuren staan prachtig met een cognac bruine kleur. De tas is lekker groot en de sandaaltjes vind ik persoonlijk erg leuk door het gevlochten stuk en de zilverkleurige details. Om de outfit nog net wat specialer te maken kan je er nog een grote ketting bij dragen. Deze ketting met bloemen bevat precies dezelfde kleur als het bloesje en past goed in het geheel. Zoals ik al zei doet deze outfit me een beetje denken aan een cowboy meisje. Alleen de cowboyhoed ontbreekt nog. Het is een leuke nonchalante outfit, die toch net wat specialer is dan een 'standaard' outfit.
 
 
Zou jij deze outfit willen dragen?
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!