maandag 30 juni 2014

Diary

Deze week was best wel een rare week. Ik behaalde mijn propedeuse, boekte mijn vakantie, deed thuis nog wat kleine dingen en ging ook gelijk op vakantie. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.


Deze week staat vooral in het teken van Nutella haha. Ik heb het weer helemaal ontdekt en smeer het nog net niet overal op.
Lekker rustig vlogs kijken

We hebben zitten kijken voor vakanties en dit is het uiteindelijk geworden. Ik typ dit op zaterdag en over een paar uurtjes ga ik al naar Schiphol, spannend!
 Heerlijk beneden met iedereen voetbal kijken!

 Hard vooruit aan het werken. Ik wil wel elke dag een artikel voor jullie online hebben.

 Weer de dag rustig beginnen met wat YouTube video's.

 Ontbijtje waar de pasta natuurlijk niet mocht ontbreken.

 Bijnaa zover!
 De laatste dag nog even naar school. Erg spannend want dit was een opdracht voor mijn laatste punt.

 Een avondje heerlijk tv kijken. Het is echt al een tijd geleden dat ik 's avonds om 7 uur al lekker op de bank kon kruipen met mijn dekbed erbij.

 Nog meer vlogs kijken :)
 Een cracker met (natuurlijk) Nutella en een nectarine. Necatarines ik houd ervan!

 Jajaa mijn laatste punt is ook binnen!
\
 Laatste artikelen schrijven en mijn koffer in gaan pakken.

Nog even buiten genieten van het lekkere weer!

 Pizza met tonijn, dat is echt mijn favoriet.

En weer ontbijten met een beschuitje met Nutella. Jumjum..

Koffer is nu echt helemaal ingepakt. Het klinkt nog een beetje onwerkelijk, omdat we begin deze week pas geboekt hebben. Toch heb ik er onwijs veel zin in!


Hoe was jullie week?




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!