dinsdag 1 juli 2014

Nivea Intense Repair Shampoo

 
Al jaren gebruik ik shampoos van Nivea. Soms is de één fijner dan de ander, maar over het algemeen vind ik ze allemaal goed werken. Toen ik deze zag was ik wel erg benieuwd. Helaas was dit niet zo'n succes als ik gehoopt had. Benieuwd? Lees dan even verder.

De ingrediënten
 
 
 Te verwachten resultaat
 
Dit ziet er goed uit toch? Haarbreuken verminderen en je haar soepel en glad laten aanvoelen. Dat wil toch iedereen wel?

Mijn ervaring

Dit product heb ik ongeveer twee weken getest. Mijn haar moet nodig weer geknipt worden, maar het komt er maar niet van. Ik was erg benieuwd of ik iets van resultaat zou zien. Tijdens de eerste douchebeurt viel me al op dat de geur van dit product niet echt lekker is. Als je gewoon ruikt aan de shampoo als hij in de fles zit is er niks aan de hand, maar als je het in je haar aanbrengt ruikt het echt naar verbrand haar met toch iets fruitigs erin. Het is lastig om te beschrijven, maar het ruikt echt niet lekker. Toch heb ik mijn haar er nog twee weken lang mee gewassen. Ik vind dat je een product alleen om de geur niet kan afkeuren en wilde weten of het product ook nog echt iets voor mijn haar zou doen. Het enige wat me opviel was dat mijn haar na het wassen lekker zacht aanvoelde, maar dat is bij anders shampoos van Nivea ook. Helaas merk ik het herstellende deel en het verminderen van mijn gespleten haarpunten helemaal niet.
 
Dit product zou ik dus zeker niet aanraden. Nivea heeft veel shampoos die lekker ruiken en wel heel erg fijn werken. Wat is jouw favoriete shampoo?
 
 
 
~Liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!