woensdag 11 juni 2014

New in: Tommy Hilfiger Watch


Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van dit prachtige horloge. Degene die mijn blog al wat langer volgen herkennen hem misschien wel. Ik ben erg blij met deze nieuwe aanwinst en wil hem graag aan jullie laten zien. Benieuwd? Lees dan even verder.


Zoals ik al zei kan dit horloge bekend voorkomen. Voor mijn 18e verjaardag kreeg ik namelijk de roségouden variant van dit horloge van mijn ouders. Helaas liet de roségouden laag een soort van los waardoor er allemaal rare vlekken op ontstonden. Ik ging terug naar de winkel en mocht een andere uitzoeken. Ik zou dezelfde weer kunnen krijgen, maar dan had ik er geen garantie meer op. In mijn omgeving was er nog iemand anders die zo'n zelfde soort horloge van Tommy Hilfiger had en waarbij het ook zo was. Ik besloot dus, met pijn in mijn hart, om het roségouden uit mijn hoofd te zetten. Toen kwam het lastigste gedeelte: ik moest een nieuwe uitzoeken. Dat was echt een groot drama. Blijkbaar vind ik echt bijna niks mooi. Uiteindelijk besloot ik om hetzelfde horloge dat ik had, maar dan in het zilver uit te kiezen en dat is deze dus.


Ik ben erg blij met dit horloge. Deze is veel tijdlozer en past goed bij al mijn andere zilveren sieraden. Ik weet zeker dat ik er heel lang veel plezier van zal hebben.
 
 
Dit horloge is o.a. te koop in de webshop van Tommy Hilfiger voor een prijs van € 169,00.
 
 
 
 
 ~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!