woensdag 2 juli 2014

Nagels lakken met een accentnagel

Soms heb ik van die dagen dat ik mijn nagels wil lakken, maar er net iets anders mee wil doen dan het in één kleurtje lakken. Ik lakte één nagel in een ander kleurtje en vond het zo'n leuk effect dat ik er een artikel over wilde schrijven. Benieuwd? Lees dan even verder.

 Als eerste bracht ik een mooi paars kleurtje aan op al mijn nagels. Dit lakje is van het merk Nocibé en de kleur heet 16 Rosa Bonheur. Het lakje dekt al in twee laagjes. Helaas zijn mijn nagels niet in al te beste staat door het vele werken.


 
Ik had weer eens zin om wat anders met mijn nagels te doen. Daarom pakte ik uit mijn stash één van mijn favoriete liquid sand lakjes, namelijk Duchess van Barry M. Dit kleurtje bracht ik aan over de paarse nagellak op mijn ringvinger. Ik had geen flauw idee of het überhaupt zou staan, maar uiteindelijk vind ik het een leuk effect. Doordat onder het liquid sand lakje de paarse kleur ook is aangebracht, zie je dat het glitter lakje ook een paarse gloed heeft, wat ik persoonlijk erg leuk vind. De glitters en de textuur van het nagellakje zorgen ervoor dat het er toch wat specialer uitziet, terwijl het heel erg makkelijk is en binnen no-time is gedaan.

 

Ik vind het uiteindelijke resultaat erg leuk geworden. Wat vinden jullie ervan? Heb jij nog een tip hoe je gemakkelijk je nagels wat specialer kunt maken?



Wil je op de hoogte blijven van alle artikelen? Volg mijn blog dan op Bloglovin'. Dit doe je gemakkelijk door aan de rechterkant op het Eiffeltorentje te klikken.




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!