zondag 13 juli 2014

Vakantiefoto's 2014


Ik ben inmiddels alweer een klein weekje thuis van vakantie. Terwijl ik dit artikel schrijf regent het dus dat is wel een groot contrast. Ik ben dit jaar samen met mijn vriend 10 dagen naar Turkije geweest, Marmaris om precies te zijn. Het leek me leuk om een aantal foto's te delen. Benieuwd? Lees dan even verder.

 


















 
We zaten in het Green Nature Resort & Spa en hebben het enorm naar ons zin gehad. Het resort is echt prachtig en in de buurt zijn ook zat leuke dingen te doen. Daarnaast is het stappen in Bar Street echt een aanrader! Wel was het soms voor ons iets te warm. We hebben een dag gehad dat de temperatuurmeter de 43 graden aantikte en dat is net iets teveel van het goede. We hebben ook twee voetbalwedstrijden gekeken van het Nederlands elftal, dat was helemaal geweldig. Er waren zoveel Nederlanders waardoor er een hele leuke sfeer hing. Al met al een hele geslaagde vakantie dus!
 
 
Ga jij deze vakantie nog wat leuks doen?
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk zomers uit! Ik krijg spontaan zin om er zelf ook heen te gaan. Ik ga zelf deze vakantie helaas niet weg, maar ik kom mijn tijd thuis wel door met vrienden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vakantiefoto's :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en wat een leuk zwembad!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!