maandag 15 september 2014

New in: Schoenen van Haren


Zoals jullie inmiddels misschien wel weten ben ik echt gek op schoenen. Waar ik ook ben, ik kijk altijd even in etalages om misschien wel een paar prachtige schoenen te kunnen scoren. Afgelopen week was in even in de stad toen ik een paar hele leuke schoenen zag staan. Uiteraard ben ik niet zonder die schoenen de winkel uit gelopen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Bij Van Haren koop ik vaak alleen iets van pumps, omdat ik deze vaak snel aftrap vind ik het zonde om hele dure schoenen te kopen en de pumps bij Van Haren vind ik altijd ook nog erg leuk. Laarzen en enkellaarsjes vind ik daarentegen nooit zo geweldig daar, maar dat is een kwestie van smaak.
 
Ik liep langs de etalage en zag een paar geweldige schoenen staan die ik normaal gesproken niet zo snel uit zou kiezen. Dat is misschien ook wel het leuke van deze schoenen. Het zijn vrij kolossale schoenen met een grote dikke blokhak. Hierdoor lopen ze trouwens erg gemakkelijk. Met deze schoenen heb ik zelfs niet gehad dat ik ze eerst moest inlopen. Ik heb ze gelijk de hele dag aangedaan en nergens last van gehad. De schoenen zelf hebben een mooie cognac kleur, hebben een hak van ongeveer 9 centimeter en zitten vrij hoog in vergelijking met andere enkellaarsjes die ik heb, maar doordat je enkel wat steviger ingepakt zit is het veel fijner om op te lopen.
 
Deze schoenen zijn wat stoerder, maar hebben ook een hele vrouwelijke uitstraling door de toch nog best wel hoge hak die erop zit. Ik ben erg blij dat ik deze schoenen heb weten te bemachtigen en zeker voor deze prijs. Ze kosten namelijk €29,90 wat echt niet veel is voor deze schoenen. Ze zijn momenteel nog in de webshop verkrijgbaar voor het geval je ook geïnteresseerd bent.
 
 
Waar heb jij onlangs schoenen gekocht?
 
 
 
~Liefs Sandra 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!