woensdag 17 september 2014

Willeke Zorg Workout Club

 
Sporten... Dit is hetgene wat ik mezelf al maanden voorneem, maar ik ben nog steeds niet begonnen. De sportschool vind ik zelf altijd zo duur en een heel gedoe om bij de sportschool te komen. Voor mensen zoals ik is er nu een hele goede oplossing, namelijk Willeke Zorg Workout Club. Benieuwd wat dit precies inhoudt en of het misschien ook wel wat voor jou is? Lees dan even verder.

 
Willeke Zorg Workout Club is een online trainingsprogramma met je eigen personal trainer. Alle workouts voer je gemakkelijk thuis uit zonder benodigdheden. Dit is ook ideaal voor mensen die eigenlijk niet zoveel tijd over hebben. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van HIIT. Dit staat voor High Intensive Interval Training. Dit houdt in dat je door middel van korte intensieve trainingen van 12 minuten het uiterste uit jezelf haalt en je na deze zomervakantie weer snel in shape bent met de 'Team Up' actie. Met dit speciale pakket train je jezelf in drie maanden slank en je betaalt maar voor twee maanden.
 
Tijdens de workouts kun je kiezen voor een lichte, medium of zware workout. Ook heb je niet elke dag dezelfde oefeningen, wat zeker een pluspunt is. Ik merkte dat toen ik thuis oefeningen deed ik er gek van werd dat je constant hetzelfde deed.
 
In vergelijking met een sportschool abonnement is dit ook een stuk goedkoper. Je betaalt maar 7,95 per maand en als je nu mee doet met de Team Up actie kan je de komende drie maanden sporten en betaal je maar €15,90. Je kunt dit natuurlijk ook met een vriend of vriendin samen doen. In principe kan je dan hetzelfde abonnement gebruiken als je samen traint. Dat is veel gezelliger en het is dan nog goedkoper.
 
Ik ben zeker heel erg enthousiast over deze Workout Club. Mocht je willen kijken of het iets voor jou is, op de website kan je gratis 7 lichte workouts doen.
 
Zou dit wat voor jou kunnen zijn?
 
 
 
~Liefs Sandra

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!