donderdag 6 november 2014

Outfit Supertrash

Supertrash Outfit
Afgelopen week gaf Olcay Gulsen, de eigenaresse van Supertrash, bij mij op school een lezing. Wat een onwijs leuke vrouw is dat zeg! Ze inspireerde me enorm waarna ik thuis hard aan de slag ben gegaan met artikelen schrijven. Ook de kleding die Olcay ontwerpt vind ik prachtig. Vandaag een outfit met alleen maar items van Supertrash. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

 
Trui: Supertrash €69,95.
Broek: Supertrash €99,95.
Jasje: Supertrash €139,95.
Oorbellen: Supertrash €39,95.
Tas: Supertrash €119,95.
Schoenen: Supertrash €159,95.
 

Als eerste vond ik een prachtige zachtroze trui. In deze trui zit een patroontje gestanst. Je kunt zelf bepalen of je er liever een shirtje onder draagt of dat je een basic bh er onderaan trekt. Deze roze kleur vond ik erg mooi staan op de grijze broek. Het is niet zo'n scherp contrast met bijvoorbeeld een zwarte broek. De schoenen zijn echt geweldig en passen mooi bij de grijze en zachtroze kleur. Ik vond de outfit wel wat 'zacht' worden en heb daarom gekozen voor een aantal zwarte accenten. Een basic blazertje met mooie zilveren details en een zwarte tas. Om de outfit af te maken nog een paar zwart/zilveren oorbellen.


Draag jij regelmatig kleding van Supertrash?



~Liefs Sandra 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!