vrijdag 16 januari 2015

Action Lipsticks: Max & More deel 1

 

Toen ik onlangs in de Action liep kwam ik bij het make-up schap lipsticks tegen in veel verschillende kleuren. Ik nam er een aantal mee, waarvan ik er vandaag 4 laat zien. Ondanks de niet zo mooie verpakking was ik erg benieuwd naar deze lipsticks. Zeker ook omdat ze nog geen €0,50 per stuk kosten. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.

De lipsticks zijn per twee verpakt. De eerste twee zaten samen in een verpakking en de laatste twee. Je ziet dat ze wel op kleursoort verpakking, wat een voordeel kan zijn als je bijvoorbeeld geen rood draagt, maar wat ook een nadeel kan zijn omdat je in sommige gevallen twee soortgelijke kleuren koopt.
 

Verpakking
 
De verpakking van de lipsticks zelf is niet zo'n succes. Het voelt goedkoop aan, wat ook wel logisch is voor de prijs, maar door de vierkante doppen heb je al snel een deel van je lipstick weg geschaafd aan de dop. Je moet dus erg goed oppassen als je de dop er weer op doet.
 
Alle lipsticks hebben ook hun eigen naam gekregen. Dit is best bijzonder aangezien er nog zat duurdere merken zijn die alleen maar werken met nummers.


Lemonade Pink 

Deze prachtige roze kleur heet Lemonade Pink. Het is de perfecte roze kleur: niet te barbie-achtig, maar ook niet te fel. De lipstick zelf brengt gemakkelijk aan en is romig van structuur. Ook al ziet de verpakking er niet zo mooi uit en is de lipstick uit twee delen aan elkaar geplakt, ik ben echt verbaasd over de pigmentatie en kwaliteit van deze lipstick.


Perfect Nude 
Lemonade Pink zat samen verpakt met deze wat draagbaardere kleur: Perfect Nude. Zoals de naam al zegt is het een perfecte lichte lipstick. Nude is het niet echt op mijn lippen, maar wel een hele mooie oudroze kleur. Dit is de lipstick die je zonder na te denken uit de kast pakt en die ook overal bij past.
 

Rose Red 

Kleuren die ideaal bij deze winterse periode passen zijn mooie donkere tinten. Deze set lipsticks past daar dan ook erg goed bij. Dit is Rose Red, zoals de naam al zegt een mooie roze rode kleur. Hoewel ik even moet wennen aan deze donkere kleuren, vind ik ze wel echt erg mooi en classy.


Cranberry 
Deze laatste kleur is de heftigste en donkerste van allemaal, maar desondanks weer een mooie kleur: Cranberry. Het is een hele donkerrode, bijna bruine kleur. Deze kleur zal ik wellicht het minst vaak dragen van de vier, toch is dit ook een hele mooie intense kleur.



Full-Face

Al deze lipsticks zijn stuk voor stuk echt prachtig. Ze brengen gemakkelijk aan en blijven ook nog goed zitten na wat te hebben gedronken. Je moet niet verwachten dat ze uren blijven zitten en hele maaltijden overleven, maar als je kijkt naar de prijs is het echt een koopje. Deze lipsticks zijn per twee verpakt en kosten €0,89 per pakje.


Heb jij de lipsticks van de Action al ontdekt?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Tjonge de tinten die je op de onderste fotos laat zien vind ik erg tof....Zelf heb ik ook 2 lipsticks van Action en die bevallen best prima...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!