donderdag 15 januari 2015

Update: Blog, full-time werken & klaar met school

Alweer een hele tijd geleden schreef ik mijn laatste update. Het leek me wel handig om weer een update te schrijven aangezien er een hoop gaat veranderen aankomende maanden. De afgelopen drie dagen zijn er, zoals jullie misschien wel is opgevallen, even geen artikelen online gekomen. Ik had namelijk mijn allerlaatste tentamens voor dit schooljaar. Hier wilde ik me even helemaal op focussen. Nu dit achter de rug is heb ik in principe geen school meer, alleen nog een verdediging van een project en wat formele dingen die geregeld moet worden. Vanaf februari ga ik full-time aan de slag bij een accountantskantoor niet heel ver hier vandaan, waar ik echt heel veel zin in heb.
 
Ik zit ook weer vol energie om heel veel artikelen te gaan schrijven, waar ik nu ook mee bezig ben. Daarnaast heb ik besloten om het maken van video's voor YouTube weer op te gaan pakken. Aankomende twee weken ben ik vrij en wil ik flink vooruit gaan werken voor mijn blog. Als ik namelijk eenmaal aan het werk ben, kan ik 's avonds natuurlijk geen foto's meer maken voor artikelen. De tekst zou ik eventueel wel 's avonds kunnen schrijven, maar ik wil me geen zorgen hoeven te maken over of ik het artikel voor de dag erna wel red. Ik ga er dus voor zorgen dat er genoeg artikelen klaar staan en dat ik in het weekend weer een grote inhaalslag maak.
 
Ik ben zo blij dat ik me nu helemaal kan focussen op mijn blog. Als ik 's avonds thuis kom hoef ik geen rekening te houden met huiswerk en kan ik alle energie die ik heb steken in iets wat ik het allerliefste doe: werken aan mijn blog.
 
Graag zie ik jullie morgen weer. Morgen komt een review van 4 budget lipsticks online. Deze zijn echt extreem goedkoop en ook nog eens verkrijgbaar in heel veel verschillende kleuren. Zeker de moeite waard om het review even te lezen.
 
 
~Liefs Sandra

 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Dat wordt een flinke omslag straks, maar dat gaat je vast lukken. Succes met de laatste stukjes school :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!