donderdag 1 januari 2015

Doelen 2015

Als eerste: HAPPY NEW YEAR! We zijn alweer in 2015 beland. Gisteren hebben jullie de terugblik op mijn doelen van 2014 kunnen zien. Over het algemeen heb ik een groot deel van die doelen wel gehaald. Ik vond het afgelopen jaar erg leuk om halverwege nog een keer terug te kijken en dat ben ik dit jaar ook weer van plan. Ik heb weer een lijstje gemaakt met doelen die ik mezelf stel voor 2015. Benieuwd? Lees dan even verder.

1. Minimaal 8 glazen per dag drinken.
Afgelopen jaar heb ik mezelf ook al een doel gesteld om veel te drinken. Dat ging toen met vlagen goed. Ik merkte dat mijn huid er wel echt van opknapte en daarom wil ik mezelf hier ook echt aan gaan houden. Ik heb een app gedownload waarin je al je taken kunt zetten. Hier heb ik ook de 8 glazen water per dag staan die ik dan gemakkelijk kan afstrepen. Hopelijk gaat het hierdoor wat gemakkelijker.

2. Minimaal 7 dagen vooruitwerken.
Hiermee stel ik wel hoge eisen, maar aangezien ik vanaf februari fulltime ga werken is het wel nodig om goed gestructureerd bezig te zijn en een groot aantal artikelen al klaar te hebben staan zodat ik wat speling heb.

3. 200 volgers op Bloglovin halen.
Op dit moment heb ik 102 volgers op Bloglovin. Bijna 100 erbij is wel erg veel, maar het is dan wel een mooi rond getal. Ik ben benieuwd of ik dit kan halen.

4. Iedere dag 1 artikel plaatsen.
Dit hangt een beetje samen met puntje 2. Als ik goed vooruitwerk is dit ook goed te doen. Ik wil dit echt heel erg graag, dus als ik goed mijn best doe moet dit te doen zijn.

5. Sneller uit bed komen 's ochtends.
Ik ben zo'n typ dat nog gerust een uur nadat de wekker gegaan is op bed ligt. Ik wil in het nieuwe jaar gewoon mijn bed uitkomen als de wekker gaat. Dit gaat ook nog een lastige opgave worden haha.


Dit waren alweer mijn nieuwe doelen voor aankomend jaar. Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2015 toe en hopelijk zie ik jullie dit jaar weer terug hier op BeautyBySandra. Heb je nog tips voor mijn blog? Laat dat dan zeker even achter in de reacties.



~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!